اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

آغاز اجرا تئاتر خواجه عطا در بندرعباس

برگزاری آیین افتتاحیه تئاتر خواجه عطا در بندرعباس با حضور علی رضایی،نویسنده و پژوهشگر سرشناس هرمزگانی برگزار گردید.

بازخبر / برگزاری آیین افتتاحیه تئاتر خواجه عطا در بندرعباس با حضور علی رضایی،نویسنده و پژوهشگر سرشناس هرمزگانی برگزار گردید.

بر اساس این گزارش، افتتاحیه این تئاتر با حضور استاد علی رضایی، از اساتید پیشکسوت فرهنگ و هنر هرمزگان در محل فرهنگسرای طوبی برگزار شد.

در این مراسم با تقدیر از تلاش های علی رضایی در عرصه فرهنگ و هنر هرمزگان اجرای نمایش خواجه عطا توسط کارگردان در شب اول به ایشان تقدیم گردید
این اثر هنری به نویسندگی مجتبی سلیمی و کارگردانی حسین غلامشاهی به روی صحنه می رود.
تهیه کنندگی این اثر را سید محمد بنی هاشمی بر عهده داشته است.
علاقمندان به تئاتر می توانند این اثر زیبا و متفاوت را از امروز به مدت ١١ شب در محل فرهنگسرای طوبی تماشا کنند.

تهیه‌کننده تئاتر “خواجه عطا” نیز در این ارتباط با بیان اینکه به دنبال کار تخصصی در تئاتر و خروجی مناسب در جهت سود و عایدی بیشتر برای جامعه فرهنگ و هنر هستم، تصریح کرد: مقوله خواجه عطا از گذشته موضوعی جالب بوده زیرا شاید بسیاری این اسم را شنیده باشند اما ندانند اصل آن به چه بازمی‌گردد که بخشی از آن مقصرش خودمان هستیم.

بنی‌هاشمی با اشاره به اینکه خواجه عطا فردی مبارز بود که در آن زمان در مقابل استعمارگران و پرتغالی‌ها ایستادگی کرد و در بین افتخارات استان هرمزگان است، افزود: این نمایش به‌صورت تاریخی مدرن همراه با موسیقی درآمیخته شده تا بتواند سلایق مختلفی را جذب کند.
وی گفت: در این نمایش رضا آزاد دریایی، شیخ علی علوی، ‌محمد حمزوی، ‌جعفر قاسمی، ‌حسین اصیلی، ‌علیرضا زارعی،‌ ‌علی صابرجو، ایمان زینی، ‌طارق نیک پور، ‌هما برازنده، ‌فاطمه صابری و ‌شیما اکبری به ایفای نقش می‌پردازند.

 

علاقمندان میتوانند جهت خرید بلیط به سایت موزیکا http://mousika.ir مراجعه نمایند.

پسندیدم(4)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *