ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس:

زنان می‌توانند به‌عنوان رئیس‌جمهور فعالیت کنند/باید منتظر نظر شورای نگهبان باشیم

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: زنان می‌توانند مانند بسیاری از کشورهای دنیا به‌عنوان رئیس‌جمهور فعالیت کنند ولی در این زمینه باید منتظر نظر شورای نگهبان باشیم.

بازخبر / منطقه خلیج‌فارس، احمد مرادی در خصوص تعیین مصادیق رجل سیاسی، اظهار کرد: شورای نگهبان توصیه‌ای داشته تا مصادیق رجل سیاسی مشخص شود و به نحوی اینکه رجل سیاسی باید چه شاخص‌هایی داشته باشد را مشخص کرده است.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس هنوز ورودی به موضوع تعیین مصادیق رجل سیاسی نداشته است، بیان کرد: درهرصورت نظر شخصی من این است که باید بستر برای قرار گرفتن بانوان در دایره شمول رجل سیاسی ایجاد شود تا آن‌ها نیز بتوانند وارد عرصه‌های سیاسی شوند.

وی افزود: در کشور ما نیز زنان می‌توانند مانند بسیاری از کشورهای دنیا به‌عنوان رئیس‌جمهور فعالیت کنند ولی در این زمینه باید منتظر نظر شورای نگهبان باشیم.

مرادی در خصوص اینکه تعیین مصادیق رجل سیاسی منجر به کاهش ثبت‌نام‌های بی‌رویه در انتخابات ریاست جمهوری می‌شود، ادامه داد: به‌صورت کلی این موضوع در مجلس بحث شد و دکتر لاریجانی از نمایندگان درخواست کرد که قانونی در زمینه تعیین مصادیق رجل سیاسی تهیه شود تا تعداد ثبت‌نام کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری سامان گیرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هرکسی برای جایگاهی به اهمیت ریاست جمهوری، نمی‌تواند ثبت‌نام کند، گفت: فردی باید در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شود که مورد تائید گروه‌های مرجع ازنظر اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی باشد.

 

 

 

 

ایسنا/

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *