ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

حرف و حدیث‌های فراوانی که برانکو را به چالش می‌کشد!

شکست پرسپولیس در اصفهان حرف و حدیث های فراوانی به همراه داشت و خیلی ها معتقد اند که این نتیجه واقعی این دیدار نبوده است.

بازخبر /  لیگ برتر ایران هفته ما قبل پایانی خود را نیز سپری کرد که مهمترین اتفاق مسجل شدن سقوط نفت تهران به دسته یک بود. اما بالای جدول نیز تغییرات محسوسی داشت که باعث می شود تا هیجان در هفته پایانی نیز در رگ های لیگ جریان داشته باشد.

باخت پرسپولیس در اصفهان، تساوی تلخ سایپا و پیروزی دقایق پایانی استقلال مقابل پیکان باعث شد تا ذوب آهن خیلی زود رتبه دوم جدول را پس بگیرد و به نوعی سرنوشت نایب قهرمانی را در دست بگیرد. شاگردان امیر قلعه نویی در روزی که از میهمان خود با یک گل عقب بودند با اعتماد به نفس کامل مقابل قهرمان لیگ ظاهر شدند تا سه امتیاز ارزشمند را به دست بیاورند.

اما یکی از نکاتی که پس از شکست پرسپولیس در اصفهان به چشم می خورد اتهام ها تبانی است که هواداران تیم رقیب به برانکو و تیمش می زنند. خیلی ها معتقد اند که نتایج پرسپولیس پس از مسجل شدن قهرمان تحت تاثیر اتفاقات پشت پرده است. اما ذکر چند نکته خیلی واضح می توان این سناریو را به راحتی رد کرد.

اول این که اگر برانکو به فکر راه دادن به تیم رقیب بود اصلا لزومی نداشت که با بازیکنان اول خود وارد زمین شود، او می توانست همانند بسیاری از مربیان بزرگ دنیا پس از مسجل شدن قهرمانی تیمش به بازیکنانی بازی بدهد که کمتر در ترکیب قرار گرفته اند جوانی مانند علوان زاده، محمد امین اسدی و …

نکته دیگر شرافت کاری است که این مربی کروات در سال ها کار در ایران از خود به جای گذاشته است به طوری که اگر او را همین حالا به سمت سرمربیگری تیم ملی بازگردد هیچ کس از این اتفاق ناراحت نخواهد شد.
طرفداران پرسپولیس هم از شکست تیمشان ناراحت هستند اما آن ها همانند سرمربی خود تصمیمات زرگر داور مسابقه را باعث شکست تیمشان می دانند. البته در رقم خوردن همچین نتیجه ای نباید از شایستگی های تیم میزبان و انگیزه بالای یاران قلعه نویی در این دیدار نیز به سادگی گذشت. شاید دلایل فنی مهترین عاملی باشد که باعث باشد که پرسپولیس بازی برده را با باخت عوض کرد. به نوشته آخرین خبر، البته از این موضوع هم نباید به راحتی از کنار مشکل بزرگ پرسپولیسی ها در بازی در اصفهان هم گذشت، آبی های آلوده ، محسن قهرمانی و … شاید این بار نیز دستی در کار باشد ولی کسی جرئت بیان آن را ندارد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *