اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

هر قدر اخبار دقیق‌تر و کامل‌تر باشد تصمیمات هم دقت بیشتری دارد/ تلاش می‌کنیم اخبار سالم را به مردم برسانیم

مدیرعامل خبرگزاری فارس گفت: ماهیت کار رسانه و خبرگزاری بر پایه خبر است و هر چقدر اخبار دقیق‌تر و کامل‌تر باشد تصمیمات منبعث از آن اخبار با دقت بیشتری خواهد بود و به همین دلیل در تلاش هستیم تا اخبار سالم را به مردم برسانیم.

بازخبر / جمال انصاری روز دوشنبه مهمان خبرگزاری فارسبود و ضمن بازدید از این خبرگزاری، با مدیرعامل این رسانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

پیام تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس، ضمن گرامیداشت ایام شعبانیه گفت: رسانه‌ها نقش کمک‌رسانی را به مردم و مسئولین دارند تا در تصمیم‌گیری‌هایی که با آن مواجه هستند بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی ادامه داد: ماهیت کار رسانه و خبرگزاری بر پایه خبر است و هر چقدر اخبار دقیق‌تر و کامل‌تر باشد تصمیمات منبعث از آن اخبار با دقت بیشتری اخذ خواهد شد.

تیرانداز افزود: خبرگزاری فارس با این نگاه در تلاش است تا اخبار سالم را به مردم برساند. مستحضر هستید که در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب هستیم و تمام تلاش‌ها در جبهه بدخواهان انقلاب مصروف این شده که نشان دهند جمهوری اسلامی ناکارآمد است و این به رغم تمام پیشرفت‌هایی است که به زبان مخالفان جاری و ساری می‌شود.

مدیرعامل خبرگزاری فارس، با بیان اینکه انقلاب حرکت رو به جلویی را داشته که قابل کتمان کردن نیست، خاطرنشان کرد: ما در سال جاری حرکتی را آغاز کرده‌ایم که از ماه آینده کلید می‌خورد و در این راستا به کمک همه دستگاه‌های حاکمیتی می‌رویم تا پلی میان مردم و مسئولین باشیم در واقع در سیستم جدید خبرگزاری فارس مردم حکم سردبیری را ایفا می‌کنند.

وی در توضیح بیشتر این فعالیت گفت: به این شیوه که مردم موضوعات و مشکلات خود را بیان می‌کنند و ما به عنوان خبرنگارهای مردم موضوعات را پیگیری می‌کنیم و از آن طرف دستاوردهایی که حاصل شده و یا تلاش‌هایی را که مسئولان برای آن موضوعات انجام داده‌اند را منعکس می‌کنیم.

تیرانداز تصریح کرد: در واقع رسانه در جای خود می‌نشیند و حلقه واسط بین مردم و مسئولین خواهد بود اگر چه مردم و مسئولین یکی هستند اما فاصله‌ای که از طریق این تفکیک ایجاد شده را با این پل ارتباطی برطرف می‌کنیم.

مدیرعامل خبرگزاری فارس، ادامه داد: در این سیستم جدید که من از همین جا از شما برای همکاری دعوت می‌کنم به دنبال این هستیم که هم کارهای خوبی که انجام شده را نشان دهیم و هم نیازها و مسائل مردم را پیگیری کنیم.

وی گفت: واضح است وقتی می‌گوییم پیگیری مسائل مردم، هر نیاز کاذبی نیست بلکه در این کار به تبیین نیازمند هستیم چرا که ممکن است هر نیاز کاذب از طریق تلقین رسانه‌ها و جریان‌های بیگانه ایجاد شده باشد که ما در آنجا وظیفه تفسیر و روشنگری داریم. در واقع خیلی از کارها را خود مردم باید انجام دهند و نباید این گونه باشد که صرفاً آنها مطالبه‌گر و مسئولان پاسخگو باشند.

تیرانداز ادامه داد: یکی از برکات جمهوری اسلامی این است که این امر را مشتبه کرده که همه کارها را باید حکومت انجام دهد اگر یک جوان بیکاری وجود دارد دولت باید رسیدگی کند و اگر یک اختلاف کوچکی هم پیدا می‌شود باز فکر می‌کنند منشأ آن جای دیگری است و هیچ وقت سهم و نقش خود را در آن نارسایی و نقصان نمی‌‌بینند لذا این حرکت نسبتاً پیچیده رسانه‌ای جزو اقدامات جدی ما است که در آینده نزدیک آن را انجام می‌دهیم.

وی گفت: رسانه‌ها همچون خبرگزاری فارس عاری از خطا نیستند و ما خوشحال می‌شویم که انتقادات و پیشنهادات شما را در راستای فعالیت هر چه بهتر بشنویم. همکاران ما با تعهد بالایی به دنبال حل مسائل کشور هستند و واقعیت این است که یکی از پیمانه‌های مشترک ما به عنوان همکاران خبرگزاری فارس این است که ایران بیش از پیش پیشرفت کند.

تیرانداز ادامه داد: خبرگزاری فارس در حال حاضر پربیننده‌ترین خبرگزاری کشور است و در کل کشور خبرنگار دارد و در تلاش بوده به عنوان یک رسانه انقلابی وظایف خود را به درستی انجام دهد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *