توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
می‌توانیم از سد استقلال عبور کنیم

فخرالدینی: محکوم به پیروزی مقابل پرسپولیس هستیم

مدافع – هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن تأکید کرد تیمش در دیدار مقابل پرسپولیس محکوم به پیروزی و کسب سه امتیاز است.

بازخبر / میلاد فخرالدینی در مورد صعود ذوب‌آهن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشحالم که تیم ما به حقش رسید و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کردیم. واقعاً بازی بسیار سختی در ازبکستان داشتیم و حریف تیم ما را تحت فشار قرار داد تا به برد برسد. با این حال ما عملکرد خوبی داشتیم و خوشبختانه به مرحله بعدی رفتیم.

وی در مورد تقابل تیمش با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا تأکید کرد: بهتر بود که دو تیم ایرانی با هم روبه‌رو نمی‌شدند، اما دیگر باید با این شرایط کنار بیاییم. استقلال تیم خوبی است که با آمدن شفر متحول شده است. آنها از لحاظ فنی کیفیت بالایی دارند. با این حال ما هم تیم بسیار خوبی هستیم و می‌توانیم از سد استقلال در مجموع دو بازی رفت و برگشت عبور کنیم. ما آنها را در لیگ برتر شکست دادیم، اما شرایط این بازی قطعاً متفاوت خواهد بود.

بازیکن پیشین استقلال در مورد تقابل با تیم سابقش اظهار داشت: این موضوع حساسیت خاصی ندارد و استقلال همیشه برای من تیم قابل احترامی است. قطعاً تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را در این بازی داشته باشم.

فخرالدینی با اشاره به رویارویی تیمش با پرسپولیس در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر نیز گفت: در بازی قبلی مقابل فولاد مساوی کردیم که این باعث شد رتبه دوم جدول را از دست بدهیم. ما دنبال نایب قهرمانی و کسب سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان هستیم و باید این بازی خانگی را ببریم. به نوشته خبرورزشی، بازی با پرسپولیس برای ما بیشتر از سه امتیازش اهمیت دارد و محکوم به برد هستیم. البته پرسپولیس هم تیم بسیار باکیفیتی است که می‌خواهد امتیازهایش را در لیگ امسال بیشتر کند. کار ما در این بازی آسان نیست.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *