توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
فرمانده دریابانی بندرلنگه خبرداد

توقیف ۴ لنج بیگانه در آب‌های خلیج فارس

فرمانده دریابانی شهرستان بندرلنگه از توقیف ۴ لنج بیگانه متعلق به یکی از کشورهای حوزه خلیج‌فارس در آب‌های سرزمینی کشورمان خبرداد.

بازخبر / محمد ثابت دیشب  در بندرلنگه از توقیف دو لنج بیگانه متعلق به یکی ازکشورهای حوزه خلیج‌فارس در آب‌های سرزمینی‌ کشورمان خبر داد.

وی افزود: دو فروند از این لنج‌ها سوخت‌کش و دو فروند دیگر نیز متجاوز مرزی به آب‌های کشورمان بودند که توسط ناوگروه بندرکنگ پایگاه دریابانی شهرستان بندرلنگه توقیف شدند.

فرمانده دریابانی شهرستان بندرلنگه با اشاره به این که از لنج سوختکش ۳۰هزار لیترگازوئیل قاچاق نیز کشف شد، اضافه کرد: ۹ نفر خدمه این شناورها که تبعه کشورهای عربی و جنوب آسیا بودند نیز دستگیر شدند.

ثابت بیان داشت: نیروهای دریابانی به صورت شبانه‌روز آماده حراست و صیانت از مرزهای دریایی هستند، همواره  هوشیار و آماده حراست و صیانت از مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران بوده و به هیچ شناور بیگانه‌ای اجازه تجاوز به حریم آب‌های ایران اسلامی را نخواهد داد و با هرگونه تجاوز مرزی به شدت برخورد خواهد کرد.

 

 

فارس/

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *