توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

یک مصدومیت نادر و کمیاب گریبان‌گیر مدافع استقلال شد!

معاون پزشکی باشگاه استقلال درباره وضعیت ۳ مصدوم این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

بازخبر / امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال درباره مصدومیت وریا غفوری در بازی با الهلال عربستان اظهار کرد: وریا غفوری خوشبختانه مشکلی ندارد و در بازی‌های آینده می‌تواند استقلال را همراهی کند.

او در مورد وضعیت فرشید باقری بیان کرد:باقری در روز های گذشته با تیم چنان تمرین کرد که مربیان را مجاب کرد که بازی کند. او در بازی با الهلال از ناحیه پشت ران احساس گرفتگی کرد و کادر پزشکی داخل زمین تیم تصمیم گرفت که این بازیکن را بیرون بیاورد. در روزهای آینده در مورد این بازیکن نظر نهایی داده می‌شود.

معاون پزشکی باشگاه استقلال درباره مصدومیت مجید حسینی گفت: یکی از نادرترین و کمیاب‌ترین مصدومیت را در مورد او  دیدم. او دچار پارگی عضله و نیام کف پا شده بود. کسانی که قوس پایشان بزرگ یا کوچک باشد، دچار این مشکل می‌شوند. از حسینی MRI  جدیدگرفته‌ایم و پارگی نیام کف پایی وی کاملا برطرف شده، اما باز هم باید تمرینات بدنی و قدرتی انجام دهد تا  دوباره دچار مصدومیت نشود.

باشگاه

پسندیدم(2)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *