توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

امیری :توسعه استانی نیازمند توسعه انسانی است/ بدون اخلاق سیاسی نمی توان به توسعه رسید

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: توسعه استان هرمزگان، تابعی از توسعه نیروی انسانی در این استان است. تا زمانیکه به لحاظ زیر ساختی در توسعه انسانی قوی نباشیم نمی توانیم به توسعه استان امیدوار باشیم.

بازخبر / عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: توسعه استان هرمزگان، تابعی از توسعه نیروی انسانی در این استان است. تا زمانیکه به لحاظ زیر ساختی در توسعه انسانی قوی نباشیم نمی توانیم به توسعه استان امیدوار باشیم.
آبتین امیری گفت: نمی توان همیشه منتقد دیگران بود و همیشه از دیگران انتظار داشت، بدون اینکه خود به اصول ابتدایی روابط رفتاری در سیاست و مدیریت پایبند بود.

عضو کمیسیون خدمات شهری، شورای اسلامی شهربندرعباس گفت: در استان هرمزگان نیروی انسانی خوبی وجود دارد، اما نمی توان از این نیروها به خوبی استفاده کرد زیرا حسادت ها، تنگ نظری ها و انحصار طلبی های داخلی چنین اجازه ای را نمی دهد.
وی گفت: تقریباً هر نیروی توانمندی که برای تصدی یک پست مطرح می شود، تعداد مخالفان او در استان از موافق های او بیشتر است.

آبتین امیری گفت: شاید استان های دیگر درگیر مسائل جناحی و باندی باشند، ولی ما دراستان هرمزگان نه تنها گرفتار مسائل جناحی هستیم، بلکه حتی با مشکل اختلافات درون جناحی هم مواجه هستیم، لذا با مطرح شدن نیروی انسانی توانمند در استان،حتی هم جناحی ها او هم ، آن شخص را تخریب می کنند و دیگر نوبت به جناح مخالف نمی رسد. لذا بطور صریح باید گفت از نظر اخلاق سیاسی در شرایط بحرانی قرار داریم.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: بارها از ما می پرسند چرا ما در سطح ملی نیروی انسانی نداریم و چرا سمت های مهم استانی به نیروهای استان داده نمی شود. باید پرسید دراستان کدام تیم یا گروهها وجود دارد که بدون حب و بغض شخصی، از این افراد حمایت کند و سبب رشد آنها شوند؟ ولی برعکس آن را داریم یعنی افراد زیادی داریم که از جناح های مختلف برای تخریب آن فرد صف کشیده اند.اگر در میان ما کسانی باشند که با ظرفیت شخصی خود، خود را به جایگاه ملی برسانند، نه تنها این افراد به الگویی برای ما تبدیل نمی شوند، بلکه بیشتر مورد حسادت و حمله قرار می گیرند.

وی افزود: متأسفانه خود سوزی و دگر پذیری به رویه ای در استان تبدیل شده است و همین امر سبب شده که بسیاری از نیروهای توانمند استان رغبت یا شجاعت لازم را برای پذیرش سمت های مهم و کلیدی نداشته باشند. زیرا هنوز هستند کسانی که برای آبروی خود ارزش قائلند و نمی خواهند برای پست های دنیوی با حیثیت آنها بازی شود.

آبتین امیری با اشاره به اینکه جایگاه ها به افراد، شخصیت نمی دهد، گفت: بسیاری از افراد هستند که به لحاظ انتصابی یا انتخابی به جایگاه مهمی دست یافته اند، اما به لحاظ شخصیتی رشد نکرده اند و تحمل پذیرش کوچکترین انتقاد یا طرح یا برنامه ای ندارند و فقط می خواهد در قدرت باشند. وقتی برخی بزرگان ما چنین اخلاقی دارند از افراد عادی چه انتظاری می توان داشت.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: زمان با سرعت می آید، فرصت ها از دست می رود، ولی ما همچنان در مسائل ابتدایی رفتاری مشکل داریم، در نتیجه علیرغم دارا بودن نیروهای توانمند، نمی توانیم از این توانایی ها به نحو احسن استفاده کنیم.

وی گفت: اخلاق سیاسی فقط به شعار دادن نیست، بلکه باید به آن معتقد بود. فقدان اخلاق سیاسی سبب شده عده ای در این آشفته بازار کار خود را جابجایی خبر درست یا نادرست میان افراد سیاسی و مدیران تعریف کنند و همین امر سبب تشدید اختلاف میان مدیران و سیاسیون شده است. در این شرایط حتی دادن مشاوره درست و انتقادات دلسوزانه نیز امری دشوار است زیرا غالب مدیران و افراد سیاسی با ذهنیت و بعضا سو ظن به مسایل نگاه می کنند و از مشاوره های صریح سو تعبیر می کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *