توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
واکنش متفاوت گروهک منافقین به موشک‎بازی ترامپ؛

استقبال از حمله به سوریه/ حالا نوبت بمباران ایران است!

تعدادی از طرفداران گروهک تروریستی منافقین، حمله موشکی به سوریه را جشن گرفته و خواستار بمباران ایران در گام بعدی شدند.

بازخبر /  حمله موشکی آمریکا و متحدانش به سوریه واکنش های گسترده ای را در پی داشت.

رسانه‌های غربی، همان روز به انعکاس بیانات رهبر انقلاب در این باره پرداخته و به نقل از ایشان نوشتند: «بنده صریحا اعلام می‌کنم رئیس‌جمهوری آمریکا، رئیس‌جمهوری فرانسه و نخست‌وزیر انگلیس جنایتکارند و جنایت کردند؛ طَرفی هم نخواهند بست، سودی هم نخواهند برد؛ همچنان‌که در سال‌های گذشته در عراق، سوریه،‌ افغانستان حضور پیدا کردند و از این قبیل جنایات انجام دادند و سودی هم نبردند.»

«شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد که ترامپ دریافت که وارد شدن به جنگ جهانی برای آمریکا ضرر دارد و حمله به سوریه هم تنها برای ابراز وجود بود و نه بیشتر.

سی ان ان گزارش داد: «حمله به سوریه نمادین بود و دستاوردی نداشت. اصلا این‌طور نیست که توانمندی‌های ارتش سوریه نابود شده و از بین رفته باشد.»

ان بی سی نیوز نوشت که سفارت روسیه در واشنگتن با صدور بیانیه ای درباره این حمله تاکید کرد: «ما مورد تهدید قرار گرفته ایم. ما قبلا هشدار داده بودیم که چنین اقداماتی بدون تبعات نخواهند بود. همه مسئولیت ها در خصوص این پیامدها برعهده واشینگتن، لندن و پاریس است.»

و …

اما در این میان واکنشی کاملا متفاوت نیز به چشم می خورد. تعدادی از طرفداران گروهک تروریستی منافقین،  حمله موشکی به سوریه را جشن گرفته و خواستار بمباران ایران در گام بعدی شدند!

این افراد با ارسال توییت های متعدد به “جان بولتون” مشاور امنیت ملی جدید ترامپ از وی خواستند با حمله نظامی به ایران، این کشور را نابود کند. بررسی پروفایل هایی  که از آن ها برای بولتون توییت ارسال شده نشان می دهد که همگی از هواداران گروهک منافقین هستند.

بولتون که تحت حمایت مالی گروهک منافقین قرار دارد، بارها در حمایت از این سازمان تروریستی سخنرانی کرده و رابط آن ها با کنگره آمریکا نیز بوده است.

این درخواست در شرایطی مطرح می شود که آمریکایی ها به خوبی می دانند در شرایط کنونی توان تعرض نظامی به ایران و تحمل پیامدهای غیرقابل پیشبینی آن را ندارند. واشنگتن درباره کشور جنگ زده سوریه نیز جرأت حمله گسترده را به خود نداد و به پرتاب نمادین چند موشک، اکتفا کرد.

هرچند در نگاه اول، “درخواست افرادی که ایرانی هستند برای نابودی کشورشان” عجیب به نظر می رسد، اما با نگاهی به پرونده گروهک منافقین از جمله “به شهادت رساندن هزاران ایرانی، اتحاد با صدام برای تصرف ایران و …” این درخواست چندان هم دور از ذهن نبوده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *