توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

روزنامه اسرائیلی: مقامات امنیتی ما از ایران می ترسند

روزنامه اسرائیلی تایمز اسرائیل اعتراف می کند که مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی بشدت می ترسند ترامپ کار خود را در سوریه تمام شده ببیند و آنها را با ایران تنها بگذارد.

بازخبر / روزنامه تایمز اسرائیل در مطلبی بیان کرده که مقامات اسرائیل بشدت از تنهایی رژیم اشغالگر قدس در مقابل ایران وحشت دارند.

تایمز اسرائیل در ادامه نوشته است: «اسرائیل می‌ترسد آمریکا کار خود را درسوریه تمام شده دیده و اسرائیل را با ایران تنها بگذارد. بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل از حملات هوایی آمریکا به سوریه حمایت کرده است، حتی مقامات امنیتی اسرائیل تصریح کرده اند که می‌ترسند اگر دولت ترامپ کار خود را در سوریه تمام شده ببیند نیروهای خود را از سوریه خارج کند و اسرائیل را با گسترش نفوذ نظامی ایران در سوریه تنها بگذارد».

این روزنامه به صراحت بیان می کند:« مقامات ارتش رژیم صهیونیستی نگران هستند که شاید روسیه سیستم‌های پیشرفته پدافند موشکی را در اختیار سوریه قرار دهد. این موضوع می‌تواند برتری هوایی اسرائیل در آسمان سوریه و لبنان را بر هم بزند».

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *