ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
آیت‌الله علوی گرگانی؛

فضای مجازی بلا و تهدید نسل جوان است

یکی از مراجع تقلید شیعیان با اشاره به تهدیدهای فضای مجازی گفت: فضای مجازی به یک تهدید و بلا برای نسل جوان تبدیل شده است و باید راهکاری برای مقابله با این تهدید اندیشیده شود.

بازخبر/ آیت‌الله العظمی سید محمدعلی علوی‌گرگانی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و طلاب شهرستان فیروزآباد فارس به بیان روایتی در خصوص اقدام براساس شرایط زمان پرداخت و اظهار کرد: اقدامات و فعالیت‌ همه افراد باید براساس موقعیت زمانی و دورانی که در آن قرار دارند باشد و همچنین در همه فعالیت‌ها باید به نشر معارف الهی توجه داشته باشند.

وی با اشاره به تهدیدهای فضای مجازی افزود: در حال حاضر فضای مجازی به یک تهدید و بلا برای نسل جوان تبدیل شده است و باید راهکاری برای مقابله با این تهدید اندیشیه شود.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر ضرورت و اهمیت اقدام و فعالیت براساس شرایط زمانی خاطرنشان کرد: عالمان و دانشمندان باید نسبت به شرایط زمانی آگاهی کامل داشته باشند تا بتوانند براساس مقتضیات آن زمان اقدامات شایسته را انجام دهند.

وی با اشاره به ضرورت ارائه برنامه‌های جذاب برای جوانان ادامه داد: باید برنامه‌ریزی دقیقی برای جوانان انجام شود و برنامه‌های مناسب فرهنگی برای آن‌ها فراهم شود چراکه جوانان نیازمند تنوع و جذابیت هستند.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم گفت: اگر شخصی در انجام فعالیت‌های خود خلوص نیت داشته باشد و رضایت الهی را مورد توجه قرار دهد، در کار خود موفق می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: در هر زمان باید فعالیت‌های فرهنگی متناسب با آن عصر را انجام دهیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

مهر

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *