توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
جاماندگان جشنواره ملی، آغازکنندگان جشنواره جهانی

نمایش ۱۱ فیلم ایرانی در اولین روز جشنواره جهانی فجر + جزئیات

اولین روز از جشنواره جهانی فیلم فجر با نمایش فیلم‌های جامانده جشنواره ملی کار خود را آغاز می‌کند.

بازخبر / اولین روز از سی‌وششمین جشنواره جهانی فیلم فجر در حالی امروز (پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ماه) کار خود را در پردیس سینمایی چارسو آغاز می‌کند که قرار است در این روز ۱۱ فیلم ایرانی در سینما چارسو و سینما فلسطین به نمایش درآید.

از این تعداد ۷ فیلم در بخش بازار فیلم، ۳ فیلم در بخش جشنواره جشنواره‌ها و یک فیلم در بخش فانوس خیال نمایش داده می‌شوند.

جزئیات این فیلم‌ها را در ادامه می‌خوانیم.

«به وقت خماری»

فیلم سینمایی«به وقت خماری» به کارگردانی محمد حسین لطیفی و تهیه‌کنندگی جمال گلی به تازگی مراحل تولید را پشت سر گذاشته و آماده نمایش شده است.

این فیلم، داستانی را در گونه کمدی- اجتماعی روایت می‌کند.

بازیگران عبارتند: از رعنا آزادی‌ور، هومن برق‌نورد، بهروز بقایی، پوریا پورسرخ، ابوالفضل پورعرب، سیما تیرانداز، غزل حسینی، هنگامه حمیدزاده، علی سلیمانی، مهدی فخیم‌زاده، هنگامه قاضیانی، هادی کاظمی، شهره لرستانی، مجید یاسر، شیرین یزدان‌بخش.

فیلم سینمایی «به وقت خماری» روز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ در بخش بازار فیلم ساعت ۱۱ تا ۱۲:۴۰ در سالن شماره ۵ پردیس سینمایی چارسو به نمایش در می‌آید.

«موریانه»

فیلم سینمایی«موریانه» به کارگردانی مسعود حاتمی و تهیه‌کنندگی غلامرضا موسوی، تولید شده است.

مریم مقدم و بهتاش صناعی‌ها بازیگران اصلی «موریانه» هستند و سیاوش چراغی‌پور، نهال دشتی، پاشا جمالی، خورشید چراغی‌پور و سوده ازقندی، گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

فیلم سینمایی «موریانه» روز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ در بخش بازار فیلم ساعت  ۱۲:۵۵ تا ۱۴:۲۵ در سالن شماره ۵ پردیس سینمایی چارسو به نمایش در می‌آید.

«رضا»

فیلم سینمایی «رضا» اولین تجربه علیرضا معتمدی در مقام کارگردانی است و در کنار او، کیومرث پوراحمد به عنوان تهیه‌کننده حضور دارد.

‌ فیلم «رضا» داستان زندگی مردی به نام رضا را روایت می‌کند.

بازیگران این فیلم سینمایی عبارتند از: علیرضا معتمدی، سحر دولتشاهی، ستاره پسیانی، افسر اسدی، سولماز غنی، پانته آ مرزبانیان، نسیم میرزاده، پانته آ رحیمیان، فروغ طایی و رضا داودنژاد.

فیلم سینمایی «رضا» روز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ در بخش بازار فیلم ساعت ۱۴:۳۵ تا ۱۶:۱۰ در سالن شماره ۵ پردیس سینمایی چارسو به نمایش در می‌آید.

«یک کیلو و بیست و یک گرم»

فیلم سینمایی «یک کیلو و بیست و یک گرم» به کارگردانی رحیم طوفان و تهیه‌کنندگی وحید نیکخواه آزاد، تولید شده است.

فیلم سینمایی «یک کیلو و بیست و یک گرم» نوشته لیلا نیکزاد یک اثر اجتماعی است و سه قشر از طبقه فرهنگی را کارشناسی و روایت می‌کند.

بازیگران این اثر عبارتند از:  لیلا زارع، سعید آقاخانی، فرشته صدرعرفایی، آناهیتا افشار، بابک انصاری، روشنک گرامی، مریم کاویانی، رهام مخدومی، سمیرا ذکایی.

فیلم سینمایی «یک کیلو و بیست و یک گرم» روز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ در بخش بازار فیلم ساعت ۱۶:۲۰ تا ۱۷:۵۰ در سالن شماره ۵ پردیس سینمایی چارسو به نمایش در می‌آید.

«در وجه حامل»

فیلم سینمایی «در وجه حامل» به کارگردانی بهمن کامیار و تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی تولید شده است.

این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و داستان آن روایتگر زندگی زنی به نام مهری است که ناخواسته درگیر ماجرایی مجهول می‌شود و در پی حل آن است.

بازیگران این فیلم عبارتند از:  ژاله صامتی، محمدرضا غفاری، ایرج سنجری، احسان امانی، رویا جاوید نیا، معصومه رحمانی، بابک بهشاد، جواد زیتونی، بیژن افشار، میثاق جمشیدی، مژده دایی، سید وحید منافی، مهدی میری، پاوان افسر، اکبر مددی مهر، غلامحسین عباسی، مهران آتش زا، فرزاد سینا، شهرزاد بخشی، مهران فراهانی، فاطمه بابایی، رضوان جعفری، حمیدرضا خسرویون، محسن کیایی و رعنا آزادی ور.

فیلم سینمایی «در وجه حامل» روز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ در بخش بازار فیلم ساعت ۱۹:۵۵ تا ۲۱:۱۸ در سالن شماره ۵ پردیس سینمایی چارسو به نمایش در می‌آید.

«دِرساژ»

فیلم سینمایی «دِرساژ» به کارگردانی پویا بادکوبه و تهیه‌کنندگی روح‌الله برادری و سمیرا برادری، تولید شده است.

این فیلم قصه دختری ۱۶ ساله است که در دوراهی ایستاده است و فضای متفاوت و جدیدی را درباره شکل ارتباطات، مشکلات و شرایط نوجوانان امروزی جامعه به تصویر می کشد.

بازیگران این فیلم عبارتند از: علی مصفا، شبنم مقدمی، هوشنگ توکلی، علیرضا ثانی فر، علیرضا آقاخانی، سیامک ادیب، جلال فاطمی، لویی سیفی، یسنا میرطهماسب، باسط رضایی، به آفرید غفاری، شایان فصیح زاده، رامبد مطلبی، مهرانا سمامی.

فیلم سینمایی «دِرساژ» روز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ در بخش جشنواره جشنواره‌ها ساعت ۱۷ تا ۱۸ و ۳۵ دقیقه  در سالن شماره ۱  پردیس سینمایی چارسو به نمایش در می‌آید.

«سوءتفاهم»

فیلم سینمایی «سوء تفاهم» به کارگردانی احمدرضا معتمدی و تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی تولید شده و در سی‌وششمین جشنواره ملی فجر نیز حضور داشته است.

در خلاصه داستان این فیلم آماده است: تعدادی از دانشجویان سینما، دختر ثروتمندی را به امید بازیگر شدن گروگان می‌گیرند، اما به تدریج ماجرای گروگان‌گیری و ساخت فیلم، پیچیده می‌شود تا جایی که دیگر تشخیص واقعیات و خیال ناممکن جلوه می‌کند.

مریلا زارعی، اکبر عبدی، هانیه توسلی، کامبیز دیرباز و پژمان جمشیدی ترکیب اصلی بازیگران این فیلم را تشکیل می دهند.

فیلم سینمایی «سوء تفاهم» روز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ در بخش بازار فیلم ساعت ۱۸ تا ۱۹ و ۴۵ دقیقه در سالن شماره ۵ پردیس سینمایی چارسو به نمایش در می‌آید.

«گرگ بازی»

فیلم سینمایی «گرگ بازی» اولین تجربه بلند سینمایی عباس نظام دوست است و محمدعلی نجفی به عنوان تهیه‌کننده در کنار او حضور دارد.

این فیلم داستان چند رفیق قدیمی است که شبی در خانه‌ موروثی یک دوست جمع می‌شوند و با ورود مهمانان تازه وارد، ماجراهای عجیبی رخ می‌دهد.

از جمله بازیگران فیلم سینمایی «گرگ بازی» می‌توان به علی مصفا، هانیه توسلی، نگار جواهریان، سهیلا گلستانی، سعید چنگیزیان، مهسا علافر، فهیمه امن‌زاده، احسان گودرزی، امیرحسین قدسی، حمید پورآذری، ژرژ پطرسی، منوچهر زنده‌دل، محمدرضا مالکی، سوده سعدایی، قاسم فرمانبردار اشاره کرد.

فیلم سینمایی «سوء تفاهم» روز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ در بخش فانوس خیال ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۳ و ۴ دقیقه در سالن شماره ۱ پردیس سینمایی چارسو به نمایش در می‌آید.

«هندی و هرمز»

فیلم سینمایی «هندی و هرمز» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی عباس امینی تولید شده است. این فیلم دومین ساخته سینمایی امینی به حساب می‌آید.

داستان این فیلم درباره ازدواج زودهنگام کودکان است و در گروه هنر و تجربه به نمایش د‌رآمده است.

فیلم سینمایی «هندی و هرمز» روز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ در جشنواره جشنواره‌ها ساعت ۲۱ تا ۲۲ و ۳۸ دقیقه در سالن شماره ۲ پردیس سینمایی چارسو به نمایش در می‌آید.

«دارکوب»

فیلم سینمایی «دارکوب» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی تولید شده و در بخش ملی سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: هیچ چیز سخت‌تر از اون نیست که ببینی عزیزت تصمیم گرفته تنها باشه. تو از دیدنش و از شنیدن صداش لذت می‌بری اما اون درها رو بسته و تنهایی رو جای تو انتخاب کرده… هیچ چیز سخت‌تر از اون نیست که ببینی تنها شدی. عزیزانت رو می‌بینی و دوستشون داری ولی همه تو رو انکار می‌کنن. درها رو به روت بستن و تو تنها شدی. تنهایی باتلاقه.

مهناز افشار، سارا بهرامی، جمشید هاشم ‌پور، هادی حجازی ‌فر، طوفان مهردادیان، نگار عابدی، شادی کرم‌رودی، ثریا حلی، آتیه جاوید، علیرضا کی‌منش، ندا عقیقی و امین حیایی بازیگران فیلم هستند.

فیلم سینمایی «دارکوب» روز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ در بازار فیلم ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه تا ۲۳ و ۴ دقیقه در سالن شماره ۵ پردیس سینمایی چارسو به نمایش در می‌آید.

«راه رفتن روی سیم»

فیلم سینمایی «راه رفتن روی سیم» به کارگردانی احمدرضا معتمدی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی تولید شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: رویای یک گروه موسیقی زیرزمینی این است که در خارج از ایران کنسرتی برگزار کنند. همه چیز را آماده کرده‌اند و قصد دارند قانونی از کشور خارج شوند، اما مشکلاتی موجب می‌شود به سراغ شیوه‌های غیرقانونی خروج از کشور بروند و اتفاقات آن‌طور که انتظار می‌رود، پیش نمی‌رود.

در این فیلم که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی ساخته شده است بازیگرانی همچون احمد مهران فر، حامد کمیلی، اندیشه فولادوند، هومن برق نورد، علی باغ فر، علی استادی، مهرداد ضیایی، مریم بوبانی و رسول نجفیان ایفای نقش می کنند.

فیلم سینمایی «راه رفتن روی سیم» روز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ در جشنواره جشنواره‌ها ساعت ۱۴ تا ۱۵ و ۴۵ دقیقه در سالن شماره ۲ سینما فلسطین به نمایش در می‌آید.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *