ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

احتمال باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس زیاد است

احمدی در خصوص مشکلات فراوان باشگاه نفت در لیگ هفدهم، گفت: اگر حضور باشگاه ها در لیگ برتر منوط به داشتن مدرک حرفه ای شود، بسیاری از مشکلات فوتبال ایران برطرف می شود.

بازخبر /  به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، احمدی در خصوص مشکلات فراوان باشگاه نفت در لیگ هفدهم، گفت: اگر حضور باشگاه ها در لیگ برتر منوط به داشتن مدرک حرفه ای شود، بسیاری از مشکلات فوتبال ایران برطرف می شود.

وی ادامه داد: برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باشگاه ها نباید بدهی معوقه داشته باشند و بهتر است مسئولان فوتبال کشور این قانون را برای حضور باشگاه ها در لیگ برتر نیز اجرایی کنند.

رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال با توجه به اهمیت حکم های صادره از سوی این کمیته، گفت: احکام ما پس از صدور به کمیته انضباطی ارجاع می شود. کمیته انضباطی براساس احکام می تواند حتی از باشگاه ها کسر امتیاز کند.

وی در خصوص اینکه آیا احتمال کسر امتیاز از باشگاه نفت وجود دارد، اظهار کرد: با توجه به پرونده های بسیار زیاد باشگاه نفت این احتمال به صورت جدی وجود دارد، اما برای دریافت اخبار دقیق تر باید از کمیته انضباطی سئوال شود.

احمدی خاطرنشان کرد: باشگاه نفت تهران هم برای پرداخت نکردن بدهی های خود دلایلی از جمله عدم واگذاری باشگاه از سوی وزارت نفت را مطرح می کند که این مساله نیز خودش ایراد بزرگی است که چرا قوانین اجازه می دهد باشگاهی بدون خرید کامل امتیاز، اجازه تیم داری در لیگ را پیدا می کند.

*** شانس بخشیده شدن پرسپولیس کم نیست
رییس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون در رابطه با شانس بخشیده شدن باشگاه پرسپولیس از بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، گفت: فیفا تا امروز پرونده ای مشابه پرونده باشگاه پرسپولیس نداشته و به همین دلیل نمی توان خیلی دقیق اظهار نظر کرد.

وی افزود: گرفتن تصمیم نهایی در اختیار فیفا نیست و دادگاه عالی ورزش رای نهایی را صادر خواهد کرد. با توجه به این نکات شانس باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس بالای ۵۰ درصد است.

*** جریمه باشگاه استقلال به فدراسیون فوتبال نرسیده است
احمدی در خصوص جریمه ۳۶۰ هزار دلاری باشگاه استقلال در پرونده ‘پروپیچ’، گفت: این حکم هنوز بدست ما نرسیده اما احتمال دارد دادگاه عالی ورزش آن را به صورت مستقیم به باشگاه ارسال کرده باشد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *