توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

ماجرای زن مطلقه آرایشگر و قتل پسر ۱۷ ساله

نزاع مرگبار بین سه پسر جوان منجر به قتل یکی از آنها با ضربه قمه شد؛ در این نزاع دختر آرایشگری نیز حضور داشت.

بازخبر / مأموران کلانتری ۱۶۰ خزانه در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند پسر هفده ساله‌ای به نام آرش طی یک درگیری که بامداد ۲۴ فروردین ماه جاری به وقوع پیوسته دچار جراحت شدید شده و پس از انتقال به بیمارستان آیت‌الله کاشانی به علت شدت جراحات وارده جان باخته است.

با اعلام مراتب این قتل با بازپرس امور جنایی تهران دستور انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی و تحقیقات برای بازداشت متهم یا متهمان این پرونده صادر شد.
بررسی‌های اولیه نشان داد درگیری بین پسر جوانی و سه نفر دیگر (آرش، فرهاد؛ دوست آرش و دختر جوانی به نام ناهید) در خیابان خزانه، فلکه چهارم به وقوع پیوسته و ضارب با ضربات قمه، آرش و فرهاد را مورد هدف قرار داده و سپس از محل متواری شده است.

همزمان با ادامه تحقیقات کارآگاهان موفق به شناسایی ناهید شده و وی را بازداشت کردند.
ناهید که پیش از ظهر امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شده بود در اظهاراتش به بازپرس گفت: من در زمینه آرایشگری فعالیت دارم و حدود سه سال پیش با آرش آشنا شدم، آرش در زمینه چاپ تراکت فعالیت داشت و زمانیکه برای چاپ تراکت و تبلیغات فعالیتم به محل کار آرش رفتم، با وی آشنا شدم.

وی افزود: آن زمان من از همسرم طلاق گرفته و قصد داشتم با آرش ازدواج کنم اما خانواده‌ها مخالف ازدواج ما بودند، شب حادثه سوار بر موتور فرهاد شده و قرار بود آرش و فرهاد مرا به منزلم برسانند که در کوچه قاتل فرا رسید با آرش و فرهاد درگیر شد و آنها را با ضربات قمه مورد هدف قرار داد.
ناهید پس از این اظهارات با دستور بازپرس امور جنایی تهران در اختیار ماموران آگاهی قرار گرفت و تحقیقات برای بازداشت متهم فراری ادامه دارد.

تسنیم

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *