اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای هرمزگان:

بعلت نگهداری ناصحیح بسیاری از ابنیه فنی هرمزگان در حال از بین رفتن هستند

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان هرمزگان گفـت: بسیاری از ابنیه فنی در حال از بین رفتن هستند که قسمتی از آن تقصر ما است چرا که نگهداری به طور صحیح انجام نشده است و ما باید از مدل‌های نو برای نگهداری این ابنیه‌ها استفاده کنیم.

بازخبر /  از بندرلنگه، داریوش باقر جوان شب گذشته در شورای اداری شهرستان بندرلنگه، با عذرخواهی از عدم حضور در جلسات قبلی شورای اداری شهرستان بندرلنگه به واسطه جلسات استانی، اظهار کرد: حس مطالبه‌گری بسیار خوب است وکسی که مسؤولیتی قبول می‌کند باید پاسخگوی حوزه کاری خود باشد و نبود امکانات و اعتبارات تا حدودی می‌تواند بهانه باشد.

وی با اشاره به مسؤولیت اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان هرمزگان مبنی بر نگهداری از تمام زیرساخت‌های محورهای مواصلاتی و شریانی، افزود: اعتبارات در حوزه راه‌های روستایی وفرعی در وزارت راه و شهرسازی تخصیص پیدا می‌‌کند که ما نیز بهره‌بردار هستیم و ۲۵۰ میلیارد تومان برای راه‌های روستایی در سال‌جاری تخصیص داده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان اضافه کرد: مطالبه‌گری باید از تمام دستگاه‌ها صورت گیرد و ما موظف هستیم این سرمایه ملی و راه‌ها را به بهترین نحو ممکن نگهداری کنیم و در بحث راه‌ها هیچ  معامله‌ای نمی‌توان کرد چرا که جان انسان‌ها در میان است.

باقرجوان با اشاره به ایمنی راه‌ها، تصریح کرد: مسؤولان هیچگاه اجازه ندهند راه‌ ساخته شود بدون مشخصات فنی  ابنیه فنی، همین الان درگیر راه‌های روستایی هستیم که ساخته می‌شود ولی ابنیه فنی در آن‌ها ساخته نمی‌شود.

این مسؤول گفت: بسیاری از ابنیه فنی در حال از بین رفتن هستند که قسمتی از آن تقصر ما است چرا که نگهداری به طور صحیح انجام نشده است و باید از مدل‌های نو برای نگهداری این ابنیه‌ها استفاده کنیم.

وی بیان داشت: نزدیک ۲هزار و ۴۰۰ آبنما در استان هرمزگان وجود دارد که تعدادی نیز در شهرستان بندرلنگه می‌باشند و این‌ها خود عامل تصادف هستند، باید سعی کنیم که این عقب افتادگی را جبران کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان هرمزگان اذعان داشت: حدود ۳۰ الی ۴۰ سال از عمر رویه‌های آسفالتی و این ابنیه‌های  فنی می‌گذرد و بنابر این لازم است که به سرعت وارد عمل شویم و قول مسلمی که در این جلسه می‌دهم این است که تمام تلاش خود را بیشتر می‌کنیم تا بتوانیم اعتبارات مناسبی را برای شهرستان  داشته باشیم و از منابع و ظرفیت‌های شهرستان استفاده خواهیم کرد.

باقرجوان یادآور شد: تلاش‌ها در حوزه راه کافی نیست و بنده از خودم راضی نیستم به واسطه تلاش‌های کم و همکاران بنده در شهرستان باید تلاش خود را بیشتر کنند و به یکباره و یک‌شبه نمی‌شود معجزه کرد تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: بسیاری از کمبودهای محورهای مواصلاتی که فرماندار بندرلنگه اشاره نموده به زودی برای سامان دادن آن‌ها اولویت‌بندی و اقداماتی صورت خواهد گرفت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *