توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

شکایت کاربران از مشکل رجیستری در گوشی‌های چند سیم‌کارته/ روش اصلاح و فعال‌سازی چیست؟

شکایات زیادی از سوی کاربران درباره رجیستر کردن گوشی های چند سیم کارته مطرح است مبنی بر این که برخی گوشی دو سیم کارته خریده‌اند اما با قراردادن سیم کارت در اسلات دوم، پیغام عدم ثبت در سامانه همتا و رجیستر نبودن دریافت می کنند.

بازخبر /  علیرغم اجرای مرحله به مرحله طرح رجیستری هنوز سوالات زیادی از سوی کابران درباره جزئیات رجیستری برای گوشی‌های دو یا چند سیمکارت مطرح می شود و مردم با مسایل زیادی در این باره مواجه شده اند.

یکی از سوالات شایع درباره تکلیف رجیستر کردن گوشی های چند سیم کارته است. شکایات زیادی از سوی کاربران مطرح می شود که می گویند گوشی دو سیم کارته خریده‌اند و تنها از یک سیم کارت استفاده کرده اند و اکنون که قصد استفاده از سیم کارته دوم را دارند پیغام عدم ثبت در سامانه همتا و رجیستر نبودن را دریافت می کنند.

همچنین کاربران زیادی نیز عنوان می کنند که برای فعال کردن سیم کارت دوم دیگر کد فعال سازی را در اختیار ندارند.

علاوه بر این، در حالی که چندین بار اعلام شده برای رجیستر کردن گوشی های چند سیم کارته تنها فعال کردن یک اسلات کافی است اما در عین حال چندین بار نیز اعلام شده که کاربران هر دو اسلات را باید فعال کنند.

بنابراین هنوز سوال های زیادی در این باره وجود دارد که در این گزارش به آنها پاسخ داده خواهد شد.

طبق آخرین اعلام کمیته اجرای رجیستری گوشی تلفن برای فعال سازی تلفن‌های همراه دو یا چند سیمکارته، تنها کافیست با استفاده از کد فعالسازی درج شده روی کارت گارانتی، شناسه یکی از SLOTها را فعال کرد. با فعالسازی یک شناسه، شناسه مربوط به SLOTهای دیگر نیز به صورت خودکار فعال خواهند شد. کاربران باید دقت داشته باشند که کد فعالسازی، یک کد یکبار مصرف است و پس از فعالسازی دیگر قابل استفاده مجدد نیست.

شرایط گفته شده برای گوشی‌های قانونی بود. اما برای گوشی هایی که پیش از اجرای رجیستری به صورت غیرقانونی وارد شده و فعال شده اند شرایط متفاوت است.

اگر گوشی‌های غیرقانونی تا قبل از شروع طرح با یک سیمکارت فعال بوده‌اند و از یکی از SLOTها استفاده نکرده بودند، پس از مشمول شدن باید با مراجعه به وبسایت Hamta.ntsw.ir یا از طریق کد دستوری #۷۷۷۷* با استفاده از فرآیند افزودن دستگاه، شناسه SLOTهای بعدی را نیز وارد کارتابل خود کنند.

به این ترتیب مشکل کسانی که یکی از سیم کارت‌های گوشی شان رجیستر نشده به این شکل حل می شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *