اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

احمد مرادی: نگاه دولت به بهبود وضعیت راه‌های هرمزگان جدی تر شود

نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت گفت: محدودیت منابع و اعتبارات و مشکلات اقتصادی دولت را قبول داریم اما مردم ما نیز خواسته‌های بزرگی ندارند.

بازخبر،احمد مرادی در هفتمین نشست شورای اداری استان هرمزگان که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، افزود: تردد شش هزار کامیون در روز در جاده‌های استان نشان از اهمیت استان هرمزگان و لزوم ارتقای وضعیت راه‌های استان هرمزگان است.

وی عنوان کرد: بسیاری از استان‌ها راه دارند و به دنبال ارتقا هستند ولی در استان هرمزگان هنوز راه مناسب و مطلوب نداریم. دریکی از شهرهای استان هنوز یک متر جاده آسفالته نداریم.

مرادی با اشاره به این نکته که بنادر مهمی ازجمله بندر شهید رجایی، بندر شهید باهنر و بندرلنگه در استان هرمزگان وجود دارد، اظهار کرد: هنوز از ظرفیت‌های بندری و دریایی استان استفاده بهینه نشده است و نیازمند توجه بیشتر و کار کارشناسی برای رونق صنعت دریانوردی در استان هرمزگان است.

وی بابیان اینکه حدود ۳۳ هزار واحد مسکن مهر در شهر بندرعباس ایجاد شد، تصریح کرد: متأسفانه این اقدام بدون کار کارشناسی صورت گرفت و زیرساخت‌های اولیه همچون آب، برق، تلفن، راه‌های دسترسی و امنیت هنوز در این منطقه با مشکل روبرو است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خاطرنشان کرد: حاشیه‌نشینی یکی از مشکلات عمده واصلی در استان هرمزگان است، علیرغم اینکه اقداماتی درگذشته انجام شد ولی نیمه‌تمام رها شد و باید پرونده حاشیه‌نشینی در استان هرمزگان بسته شود.وی با اشاره به معضل بیکاری در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: محدودیت منابع و اعتبارات و مشکلات اقتصادی دولت را قبول داریم اما مردم ما نیز خواسته‌های بزرگی ندارند و انتظار آنان این است که حداقل معابر استان به نحو مناسبی ساماندهی و آسفالت شود تا مشکل تردد مردم رفع شود.

وی در پایان اضافه کرد: با تزریق اعتبارات به پروژه‌های نیمه‌تمام و کارهای ناتمام مانده از دولت گذشته می‌توان معضل بیکاری را در استان حل کرد. هنوز بسیاری از قوانین به‌درستی اجرا نمی‌شود و مازاد درآمد استان تخصیص نیافته است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *