اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

باران معابر بزرگراهی و ورودی تهران را قفل کرد/ ترافیک پرحجم در معابر داخلی

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ترافیک سنگین در معابر بزرگراهی و ورودی تهران خبر داد و گفت: معابر داخلی نیز به دلیل بارندگی، لغزندگی معابر و تردد بیشتر خودروهای شخصی ترافیکی پرحجم و روان را شاهد هستند.

بازخبر / سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خصوص آخرین وضعیت ترافیک معابر داخلی، ورودی و بزرگراهی تهران با توجه به بارش باران اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در معابر بزرگراهی کلانشهر تهران با توجه به بارندگی، لغزندگی معابر و تردد بیشتر خودروهای شخصی سنگین و بدون مشکل گزارش شده است.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به معابر داخلی پرداخت وگفت: بارندگی و به تبع آن لغزندگی معابر، سرعت خودروها را پایین آورده و در معابر داخلی نیز تردد پرحجم و روان را شاهد هستیم.

این مقام ارشد راهور پایتخت با اعلام این مطلب که معابر ورودی به تهران نیز ترافیکی سنگین را دارا هستند، از آمادگی و حضور صد در صد ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح میادین، تقاطع‌ و معابر خبر داد وگفت: ماموران پلیس راهور برای تسهیل در تردد شهروندان و مدیریت ترافیک و جذب کامل بار ترافیکی صبح حضور فعال دارند.

 

 

 

 

فارس/

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *