ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
لیگ قهرمانان آسیا - گروه C

پرسپولیس ایران – السد قطر؛ صدرنشینی هدیه ویژه برانکو به هواداران/ تقابل قهرمان با یاران ژاوی

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین بازی مرحله گروهی در لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه میزبان تیم السد قطر است.

بازخبر /  تیم فوتبال پرسپولیس این مرتبه در حالی مقابل السد قطر قرار می‌گیرد که برای دومین بار قهرمان لیگ برتر ایران شده است. سرخپوشان ایرانی این مرتبه از جایگاه یک قهرمان برابر ژاوی و یارانش قرار می‌گیرند. مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش ایرانی هم در السد بازی می‌کند. در بازی رفت پرسپولیس مقابل السد غافلگیر شد و سه بر یک بازی را به السد واگذار کرد. در آن بازی بغداد بونجاح مهاجم الجزایری السد ۲ گل به پرسپولیس زد تا زمینه‌سازی جنگ رسانه‌ای کی روش و برانکو را فراهم کند!

سرمربی تیم ملی مدعی است بونجاح مقابل تیم ملی ایران در بازی با الجزایر کاری از پیش نبرد اما ۲ گل به پرسپولیس زد! به همین دلیل ملی پوشان پرسپولیس آمادگی لازم را ندارند اما برانکو معتقد است که بازیکنانش کاملا آماده هستند و بهترین نتایج تاریخ باشگاه پرسپولیس را در این دو فصل رقم زده‌اند. به هر حال شکست دادن السد در ورزشگاه آزادی نه تنها باعث می‌شود که انتقام شکست بازی رفت گرفته شود بلکه می‌تواند مدرک خوبی مبنی بر آمادگی تمام بازیکنان پرسپولیس هم باشد. قطعا پرسپولیس با حمایت هوادرانش در ورزشگاه لبریز از تماشاگر آزادی می‌تواند به یک برد تاریخی برسد و سرخپوشان هم به عنوان صدرنشین گروه به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

پیروزی مقابل السد می‌تواند یک هدیه مضاعف برای هواداران پرسپولیس باشد. هوادارانی که دومین قهرمانی‌ متوالی‌شان را در لیگ برتر تجربه کرده‌اند.

محسن ربیع‌خواه تنها بازیکن مصدوم پرسپولیس است که قطعا در این بازی غایب خواهد بود این بازیکن با اخلاق باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

پرسپولیس در مرحله بعدی یا با الاهلی عربستان یا با الجزیره امارات روبه رو خواهد شد. اگرچه برانکو می‌گوید برایش فرقی ندارد با کدام تیم بازی کند اما قطعا هواداران پرسپولیس دوست دارند تیم محبوب‌شان با الجزیره روبه رو شود زیرا در آنصورت از امتیاز میزبانی برخوردار خواهند بود اما بازی با الاهلی عربستان باعث خواهد شد که پرسپولیس هر دو بازی‌اش را خارج از خانه انجام بدهد.

برنامه مسابقات گروه C 

دوشنبه ۲۷ فروردین ۹۷

پرسپولیس ایران – السد قطر ساعت ۱۹:۳۰

الوصل امارات – نسف قارشی ساعت ۱۹:۳۰

جدول گروه C

۱- السد قطر ۱۲ امتیاز

۲- پرسپولیس ایران ۱۰ امتیاز

۳- نسف قارشی ازبکستان ۷ امتیاز

۴- الوصل امارات بدون امتیاز

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *