ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

واکنش نتانیاهو به حمله موشکی غری ها به سوریه

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، شامگاه شنبه ۲۵ فروردین، در نخستین واکنش خود به حملات آمریکا، بریتانیا و فرانسه به سوریه، گفت که اسرائیل حامی قاطع این اقدام است.

بازخبر / نتانیاهو در یک پیام ویدئویی گفت: «یک سال پیش تاکید کردم که اسرائیل از تصمیم پرزیدنت ترامپ برای اقدام علیه استفاده و توسعه سلاح‌های شیمیایی به صورت کامل حمایت می‌کند. عزم راسخ پرزیدنت ترامپ و همچنین حمایت اسرائیل هردو هنوز پابرجا هستند».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تکرار بهانه های سه کشور غربی برای حمله علیه سوریه، مدعی شد باید بشار اسد متوجه شود که اجازه استقرار نظامی به ایران در سوریه، این کشور را به خطر می‌اندازند.

این ادعاها در حالی است که رژیم صهیونیستی دارای چندین زرادخانه سلاح های کشتار جمعی شیمیایی و هسته ای است و به هیچ نهاد بین المللی هم پاسخگو نیست.

به گزارش رسانه‌های اسرائیل، بیانیه نخست‌وزیر این رژیم پس از پایان ساعت «شبات» (شنبه مقدس یهودیان) صادر شد. دفتر نخست‌وزیری اما در ساعات پیش از آن از وزیران خواسته بود که از اظهارنظر درباره حمله به سوریه خودداری کنند.

به نوشته رادیو فردا، این دستور پس از آن اعلام شد که براساس گزارش‌ها، برخی از مقامات اسرائیل از محدود بودن حملات آمریکا و هم‌پیمانانش به سوریه ناخشنود بوده و گفته بودند که این حملات کمتر از آن چیزی بود که اسرائیل انتظار داشت.

در همین زمینه، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحرونوت نوشت: «حمله در سوریه پایین تر از سطح انتظار اسرائیل بود و بر پایداری بشار اسد تأثیری نخواهد داشت. موشک‌هایی که سوریه را هدف قرار داد هوشمند و زیبا و نوین بود اما تأثیر عملی آن صفر بود.»

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *