ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان بیان کرد

رسیدگی به تخلفات رانندگان، شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان از رسیدگی به تخلفات رانندگان، شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر در کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ اداره کل خبر داد.

بازخبر / از بندرعباس، داریوش باقرجوان امروز اظهار داشت: در سال ۹۶ تعداد ۱۴۷ فقره تخلف مربوط به  شرکت‌های حمل و نقل  کالا و مسافر در کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی گردید که از این تعداد ۱۱۳ فقره مربوط به حوزه کالا و ۳۴ فقره تخلف مربوط به حوزه اداره مسافر می‌باشد.

وی در ادامه افزود: از تعداد فوق‌الذکر ۱۴ فقره منجر به صدور تذکر و ۷۱ فقره به علت محرز نشدن تخلف  تبرئه و تعداد ۶۱ فقره رای هم منجر به صدور جریمه در کمیسیون ماده ۱۲ که جهت رسیدگی  به تخلفات شرکت‌های حمل و نقلی برگزار می‌گردد، مطرح و آراء فوق صادر گردید.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان در ادامه اشاره‌ای به کمیسیون ماده ۱۱ نمود و گفت در این کمیسیون که به  تخلفات رانندگان رسیدگی می‌شود در سال ۹۶ تعداد ۳۷ فقره تخلف از سوی رانندگان صورت گرفته است که از این تعداد ۳ فقره منجر به تبرئه و تعداد ۳۴ فقره پروانه فعالیت آن‌ها یعنی همان کارت هوشمند به مدت یک ماه غیرفعال گردید.

  وی بیان داشت: عمده تخلفات مطرح شده در این دوره حمل  محموله بدون ضوابط و مقررات حمل و نقلی‌، حمل محموله بدون مهار مناسب درحوزه کالا، حمل محموله بدون دریافت بارنامه دولتی و عدم رعایت حقوق مسافر در حوزه مسافر  دانست.

وی گفت:  امیدوارم با رعایت ضوابط و مقررات توسط شرکت‌ها و موسسات و رانندگان  درسال ۹۷ شاهد هیچگونه تخلفی در این حوزه‌ها نباشیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *