توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
یادداشت رضا آتش آب پرور فعال رسانه ای:

چرخش مدیریتی با حمایت از مدیران جوان و برنامه محور

یکی از شعارهای اساسی دولت تدبیر و امید جوانگرایی مدیریتی بوده است.طرح چنین شعاری از آنجا اهمیت دارد که ضرورت اجتماعی در جامعه ما اقتضاء می کند زمینه برای ورود جوانان به عرصه مدیریتی کشور باز شود.

بازخبر / امروزه انحصار مدیریتی در کشور ما یک معضل ملی است، که استان هرمزگان نیز از تبعات منفی آن بی بهره نمانده است. انحصار مدیریتی سبب شده تا بسیاری از مدیران ملی و استانی فاقد انگیزه لازم برای کار و تلاش باشند و بجای تمرکز بر حل مشکلات مردم، از امکانات مجموعه ی مدیریتی خود، تنها برای حفظ و بقای مدیریت خود استفاده کنند.
دراین شرایط چرخش مدیریتی راه حلی اساسی برای ایجاد انگیزه و تحول مدیریتی است. چنین تحولی به معنای حذف نیروها ومدیران با تجربه نیست. بلکه باید تلاش کرد این مدیران با تجربه در سطح ملی مطرح شوند و با رسیدن به مناصب ملی، باانگیزه ای بیشتر در سطح بالاتر به کشور خدمت کنند و در سطح استانی جا را برای مدیران جدید و جوان باز کنند.
هنوز چنین سیکل تحول سازی در مدیریت استان شکل نگرفته است که علت آن باید کارشناسی شود، اما واقعیت استان هرمزگان اینست که وجود بسیاری از نارسایی ها و معضلات به ضعف مدیریتی برمی گردد.
بسیاری از مدیران پس از چند سال خدمت و خصوصاً در سالهای نزدیک به بازنشستگی با حداکثر محافظه کاری و حداقل انگیزه کارمی کنند، که این شرایط سبب ضعف ادارات در اجرای برنامه های ذاتی و تخصصی خود می شود و بسیاری از فرصت ها سوخت می شود.
از آنجا که شعار دولت محترم جوانگرایی می باشد این شعار خود ظرفیت مهمی برای مشارکت بیشتر مدیران جدید و جوان در مدیریت های استان است و ازطرفی مسئولیت نمایندگان و سایر مسئولین مربوطه اینست که زمینه را برای رشد مدیران با تجربه استانی در سطوح ملی فراهم کنند تا این چرخه مدیریتی برای رشد و تحول و سازندگی در استان ایجاد شود.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *