ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

برکناری مدیر مدرسه‌ای در یزد که موی دانش‌آموزانش را تراشیده بود

اداره کل آموزش و پرورش استان یزد به دنبال اعتراض والدین دانش‌آموزانی که موی سرشان به اجبار تراشیده شده بود، این اقدام را خلاف مقررات خواند از بررسی و برخورد جدی و قانونی در رابطه با این موضوع خبر داد.

بازخبر /  چند روز قبل به اجبار مدیر یکی از مدارس دبستان پسرانه‌ای واقع در محله شیخداد یزد، موی سر تعدادی از دانش‌آموزانش را تراشیده بود که به دنبال این اقدام خانواده‌های این دانش‌آموزان به این اقدام معترض و آن را عامل تضعیف روحیه فرزندان خود دانسته بودند.

«عباسعلی دانافر» مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد از پیگیری و رسیدگی ویژه به این موضوع در کوتاه‌ترین زمان توسط آموزش و پرورش خبر داد و گفت: مدیر این دبستان امروز برکنار و یکی از همکاران فرهنگی به عنوان سرپرست مدرسه تعیین شده است .

وی افزود: پیگیری مسائلی که آگاهانه یا از روی سهل‌انگاری باعث آسیب زدن به روحیه لطیف دانش‌آموزان شود، مورد توجه جدی آموزش و پرورش استان است.

البته «محسن گلستانی‌فر» سرپرست روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز ‌در این خصوص اعلام کرد: این اقدام خلاف مقررات بوده لذا  کارگروهی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان تشکیل شده و موضوع به صورت جدی و قانونی در دست بررسی و اقدام است .

وی با اشاره به حضور اعضای این کارگروه در مدرسه مذکور، گفت: این اعضا در زمان اطلاع‌رسانی شده در این مدرسه حضور پیدا کرده و از خانواده‌هایی که به دنبال این اعتراض در مدرسه گرد آمده بودند، دلجویی کردند .

این مسئول تصریح کرد: مدیر این مدرسه بارها به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی دانش‌آموزان به ویژه موی سر، به آنها تذکر داده بود ولی همیشه دانش‌آموزان امتناع کرده بودند که با این اقدام از سوی وی مواجه شدند .

 

 

 

ایسنا/

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *