توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس:

آموزش نیروهای انسانی در شهرداری یک نیاز مستمر است/تامین هزینه های جاری شهرداری پیشبرد اهداف عمرانی را با مشکل مواجه کرده است

شهرداری بندرعباس از جمله نهادهایی است که تلاش میکند با حداکثر ظرفیت خود برای خدمات رسانی به مردم فعالیت کند اما برای رسیدن به این هدف با موانعی روبرواست. اهمیت این موضوع در دورانی که کشور و ادارات دولتی با بحران بودجه و اعتبار و بیکاری مواجه هستند، می بیشتر است، چرا که شهرداری باید برای جلب رضایت مردم، مسئولیت برخی ادارات دیگر را نیز برعهده بگیرد.

بازخبر / یک عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شهرداری بندرعباس از جمله نهادهایی است که تلاش میکند با حداکثر ظرفیت خود برای خدمات رسانی به مردم فعالیت کند اما برای رسیدن به این هدف با موانعی روبرواست. اهمیت این موضوع در دورانی که کشور و ادارات دولتی با بحران بودجه و اعتبار و بیکاری مواجه هستند، می بیشتر است، چرا که شهرداری باید برای جلب رضایت مردم، مسئولیت برخی ادارات دیگر را نیز برعهده بگیرد.

وی گفت: مساله بیکاری دامن جامعه را گرفته است. بیشترتقاضاها به شهرداری برای کار و اشتغال است.حتی ادارات دیگر متقاضیان کار را به شهرداری ارجاع می دهند.
عضو شورای اسلامی شهربندرعباس گفت:نتیجه چنین شرایطی فربه شدن شهرداری با حجم بالای نیروی انسانی است.بیشتر در آمد شهرداری صرف حقوق و دستمزد و مزایا و هزینه های جاری می شود و شهرداری برای کارهای عمرانی و خدمات به شهروندان دچار مشکل می شود.
آبتین امیری گفت:هیچ راهی جز سبک شدن شهرداری براساس نیروی کار واقعی و ضروری وجود ندارد در غیر اینصورت نباید ازشهرداری انتظار داشت کار بزرگی در خدمات رسانی به مردم انجام دهد.
وی گفت: مسولینی که در گذشته یااکنون برای جذب نیروی مازاد به شهرداری فشار آورده یا می آورند بایدتصمیم بگیرند که شهرداری چه نقشی را باید درنظام اداری ما ایفا کند.
آیا آنها انتظار دارند که شهرداری مکانی برای اشتغال بیکاران و مراجعه کنندگان جویای کار به ادارات مختلف باشد یااینکه انتظار دارند شهرداری به شهروندان خدمات شهری یا عمرانی ارایه دهد؟ چون تحقق هردوی آنها ممکن نیست.
آبتین امیری گفت: تلاشهای مستمر شهرداری بندرعباس در سطح شهر به معنای رضایت حداکثری مردم نیست. بی شک تا رسیدن به چنین رضایتی راه درازی در پیش داریم، اما باید تلاش کنیم با امکانات موجود، حداکثر رضایت شهروندان را جلب نماییم.
عضو کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: مسأله آموزش نیروی انسانی در شهرداری بندرعباس بسیار مهم است. برای آموزش این نیروها باید برنامه ریزی جامعی انجام داد. بدون آموزش مستمر انتظار کارایی داشتن از نیروی انسانی امری عبث است. در شرایط فعلی عدم آموزش و عدم ارزیابی سبب روزمرگی و بی انگیزگی برخی نیروها و سردرگمی آنها در اجرای وظایف محوه شده است.
آبتین امیری گفت: وقتی از نهادی مثل شهرداری صحبت می کنیم، این نهاد یک مجموعه یکپارچه نیست، بلکه شهرداری از سازمان ها و معاونت های تخصصی مختلفی تشکیل شده است که هر یک وظایف خاص خود را دارند. طبیعی است که ممکن است برخی از بخش ها از بخش های دیگری با کیفیت بیشتری کار کنند، لذا نباید با وجود یک مشکل در یک حوزه، کل شهرداری را زیر سوال برد.
وی گفت: باید برای ارتقاء کیفی نیروها در شهرداری برنامه داشت و معیار ارتقاء نیروها در شهرداری بدون هیچ گونه ملاحظه ای باید کارآمدی آنها باشد تا عدم کارایی برخی نیروها باعث بی انگیزگی نیروهای کارآمد نشود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *