ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

بازداشت ۳ دختر دانشجو توسط پلیس فتا

رئیس پلیس فتا استان اردبیل گفت: سه دختر که در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به نشر اکاذیب و توهین به سه دانشجو دختر کرده بودند، توسط پلیس فتا دستگیر شدند.

بازخبر /  سرگرد علی قهرمان طالع از شناسایی و دستگیری سه دختر متهم که پس از درگیری در خیابان اقدام به هتک حیثیت و نشراکاذیب در شبکه اجتماعی کرده بودند خبر داد و اظهار کرد: در پی مراجعه سه دانشجو دختر و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر اینکه فرد یا افرادی در یکی از شبکه‌های اجتماعی با عکس‌های جعلی و مشخصات واقعی آن‌ها اقدام به نشراکاذیب و هتک حیثیت آنها کرده اند،

موضوع شناسایی و دستگیری عوامل این کار در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت. وی افزود: طی بررسی‌های فنی و اقدامات تخصصی توسط کارشناسان پلیس فتا، عوامل درج محتوا که سه متهم زن بودند، دستگیر و به همراه تجهیزات فنی به پلیس فتا انتقال یافتند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: متهمان در حین بازجویی و پس از روبرو شدن با ادله دیجیتال نسبت به عمل انجام داده اعتراف و انگیزه خود را تلافی درگیری خیابانی عنوان که پرونده به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد. سرگرد علی قهرمان طالع در پایان با یادآوری ماده ۷۴۶ (هتک حیثیت و نشر اکاذیب) از هم‌وطنان خواست نسبت به بارگذاری مطالب در فضای مجازی دقت داشته و قبل از هر عملی به عواقب آن فکر کنند.

میزان

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *