اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

تایید ستاره پرسپولیسی: چند هفته‌ی دیگر استقلالی می‌شوم! + عکس

این بازیکن با عقد قراردادی ۵ ساله برای تکمیل لیست بازیکنان زیر ۲۳ سال به استقلال پیوست.

بازخبر / سجاد آقایی با عقد قراردادی ۵ ساله برای تکمیل لیست بازیکنان زیر ۲۳ سال به استقلال پیوست. این بازیکن در ادامه سیاست جوانگرایی باشگاه و توجه به پشتوانه سازی برای آینده این تیم، به جمع بازیکنان برای فصل آینده اضافه شد. ولی برخی از بازیکنان برای بازی کردن به تیم های دیگر قرض داده شدند که یکی از آنها سجاد آقایی بود.

سجاد آقایی مطلب جدیدی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
سجاد آقایی ستاره پیشین استقلال تهران که در خط حمله این تیم بازی می کرد، مرداد ماه ۱۳۹۶ به تیم آلومینیوم اراک پیوست، این بازیکن به شایعات اخیر پایان داد.

سجاد آقایی‌ در اینستاگرامش نوشت:
من ۴ هفته دیگ قرار دادم با تیم الومینیوم اراک تمام میشه و باید به تیم محبوب استقلال برگردم و ۴ سال در خدمت این تیم هستم.

گفتنی است که سجاد آقایی‌ بازیکن تیم ملی نوجوانان بوده است و سابقه حضور در تیم های جوانان پرسپولیس و نفت تهران را در کارنامه دارد. به نوشته فرتاک، او از ابتدای سال ۹۵ بازیکن جوانان پرسپولیس بوده است و سابقه حضور در تمرینات بزرگسالان پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *