ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

معجزه رم و حذف بارسلونا/ لیورپول راهی نیمه‌نهایی شد

لیورپول صعود قابل انتظاری را تجربه کرد اما رم با خلق یک شگفتی بارسلونا را از دور رقابت‌ها کنار زد.

بازخبر / در شب برتری لیورپول در زمین منچسترسیتی، رم با خلق یک معجزه، بارسلونا را از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حذف کرد.

 در شب اول دور برگشت مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم لیورپول در زمین منچسترسیتی ۲ بریک پیروز شد و با توجه به پیروزی ۳ بر صفر در بازی رفت با برتری مجموع ۵ بریک به دور بعد راه یافت.

منچسترسیتی با گل ژسوس در دقیقه ۳ امیدوار شد اما با وجود فشار فراوان و تحت تاثیر داوری بحث‌برانگیز گل دیگری به ثمر نرساند. اعتراض گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در پایان نیمه اول، منجر به اخراج او از زمین شد.

 در نیمه دوم لیورپول از فشار خارج شد و در یک ضدحمله توسط صلاح در دقیقه ۵۵ به گل تساوی دست یافت. در ادامه فرمینو در دقیقه ۷۷ گل دوم و تیر خلاص را به منچسترسیتی شلیک کرد و لیورپول با برتری ۲ بریک برای اولین بار پس از سال ۲۰۰۸ به جمع ۴ تیم برتر لیگ قهرمانان راه یافت.

 رم در نهایت ناباوری شکست ۴ بریک بازی رفت را با برتری ۳ بر صفر در بازی خانگی دور برگشت جبران کرد و ضمن رقم زدن سنگین‌ترین شکست فصل بارسلونا، این تیم را از گردونه رقابت‌ها حذف کرد تا شگفتی بزرگ فصل را رقم بزند. به گزارش تسنیم،  این تیم در نیمه اول توسط ژکو در دقیقه ۶ به گل رسید و دروسی در دقیقه ۵۶ (از روی نقطه پنالتی) و مانولاس در دقیقه ۸۲ دیگر گل‌های رم را به ثمر رساندند تا این تیم با تساوی ۴ بر ۴ در مجموع ۲ بازی و به خاطر گل زده در خانه حریف صعود دراماتیکی را تجربه کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *