اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
اخطار اصل 29 قانون اساسی توسط رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان

بی‌مهری در حق مردم هرمزگان زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با عنوان نمودن اخطار اصل ۲۹ قانون اساسی در صحن علنی مجلس گفت: برخورداری از تامین اجتماعی و حق از کارافتادگی، اصولی است که مورد توجه واقع نشده و بی‌مهری به مردم هرمزگان زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

بازخبر / از بندرعباس، احمد مرادی ظهر امروز با حضور در صحن علنی مجلس در اخطاری اصل ۲۹ قانون اساسی را یادآور شد و اظهار داشت: برخورداری از تامین اجتماعی، حق بیکاری، از کارافتادگی و بی‌سرپرستی و مشکلات حوزه بهداشت ودرمان در کشور نشان می‌دهد که عزم و اراده‌ای در دولت برای رفع این مشکلات دیده نمی‌شود.

وی افزود: برای رفع مشکلات در کشور همواره اصولی از قانون اساسی را بارها تذکر داده‌ام اما ظاهرا عزمی برای رفع این معضلات وجود ندارد.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بازنشستگان از همه نمایندگان مجلس توقع دارند تا کمک کنیم که دسترنج سی سال خدمت‌شان از بین نرود و مشکلات پیش روی این قشر ارزشمند را کاهش دهیم.

مرادی  خطاب به رئیس مجلس افزود: جناب رئیس، بیکاری در کشور امان جوانان را گرفته به همین لحاظ مجلس باید به فکر باشد و در سال ۹۷ برنامه‌ای برای کاهش میزان بیکاری جوانان تدوین نماید.

*کمبود تخت بیمارستانی

نماینده مردم بندرعباس تاکید کرد: اوضاع کشور در حوزه بهداشت و درمان مشخص است، اما در استان هرمزگان ۵۰ درصد تخت بیمارستانی به نسبت اکثر استان‌های کشور کمتر است که این  مسئله مشکلات زیادی را پیش روی بهداشت و درمان و بیماران قرار داده است.

وی در پایان تصریح کرد: زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست که مردم هرمزگان مورد بی‌توجهی و بی‌مهری قرار بگیرند، امیدواریم در سال جدید تدبیری اندیشیده شود تا از بی‌توجهی به این مردم هم کاسته شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *