اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
عاون پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی

آماده‌سازی کتب پایه دوازدهم/ حضور پُررنگ «حمایت از کالای ایرانی» در کتاب های درسی

معاون پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از آماده‌سازی کتب جدید التألیف پایه دوازدهم خبر داد و گفت: برخی کتاب‌های پایه یازدهم اصلاح شده است.

بازخبر / سید حسین طلایی زواره معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در خصوص «آخرین وضعیت انتشار کتب درسی»، اظهار داشت: کتب درسی پایه یازدهم زیر چاپ است و کتب پایه دوازدهم نیز در حال آماده سازی است.

وی با بیان اینکه کتاب‌های درسی پایه دوازدهم جدید التألیف است،  داد: بخشی از این کتب تولید محتوا شده و بخشی نیز در حال آماده سازی‌ است.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در خصوص « اعمال تغییرات در کتب درسی»، خاطرنشان کرد: برخی کتاب‌های پایه یازدهم که نیاز به اصلاح داشته، اصلاح شده است.

طلایی زواره درباره «ورود مفاهیم جدید از جمله پرداختن به موضوع استفاده و حمایت از کالای ایرانی به کتاب‌های درسی در سال تحصیلی آینده»، بیان داشت: قبلاً چنین مطالبی وجود داشته است اما امسال پررنگ تر می‌شود.

 

 

 

 

فارس/

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *