ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس:

دسترسی اتومبیل‌ها به ساحل باید ممنوع شود/ نجات محیط زیست شهری نیازمند اراده همگانی است

بازخبر / عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس: به دنبال طرحی هستیم که ورود اتومبیل‌ها را به ساحل ممنوع کنیم و امیدواریم که سایر دستگاه‌ها در اجرای این طرح ما را یاری کنند. آبتین امیری منطقه خلیج‌فارس، اظهار کرد: محیط زیست یکی از شاخصه‌های توسعه در شهرهای جهان است و بدون ارتقاء این شاخص ایجاد شهری […]

بازخبر / عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس: به دنبال طرحی هستیم که ورود اتومبیل‌ها را به ساحل ممنوع کنیم و امیدواریم که سایر دستگاه‌ها در اجرای این طرح ما را یاری کنند.

آبتین امیری منطقه خلیج‌فارس، اظهار کرد: محیط زیست یکی از شاخصه‌های توسعه در شهرهای جهان است و بدون ارتقاء این شاخص ایجاد شهری مناسب برای زیست شهری شهروندان امری ناممکن است.

وی با بیان اینکه اگر به محیط زیست ظلم کنیم، طبیعت نیز ظلم و انتقام خود را متوجه ما خواهد ساخت و بسیاری از نعمت‌های فعلی را از دست خواهیم داد، افزود: بدون همکاری مردم و اینکه حفاظت از محیط زیست به یک  فرهنگ تبدیل شود، نمی‌توان شهری زیبا و مناسب داشت.

عضو کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس عنوان کرد: بارها از حفظ ساحل سخن گفته‌ایم اما در ایام تعطیلات نوروز تنها ساحل بکر و تاریخی بندرعباس با دست‌های خودمان به پارکینگ ماشین‌ها تبدیل شد تا در یک حرکت ضربتی ساحل بندرعباس به سوی نابودی و مرگ قدم بردارد، بی شک انتشار تصاویر این فاجعه سبب حیرت جهانیان شده است.

امیری با اشاره به اینکه در هیچ جای دنیا چنین ظلمی به ساحل نمی‌کنند که ساحل به محل عبور ماشین‌ها و سایر وسایل نقلیه تبدیل شود، بلکه ساحل مکانی برای تفریح‌های آبی یا پیاده‌روی است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه استاندار هرمزگان بر ممنوعیت ورود اتومبیل به ساحل تاکید کرده است و ما نیز به دنبال طرحی هستیم که ورود اتومبیل‌ها را به ساحل ممنوع کنیم و امیدواریم که سایر دستگاه‌ها در اجرای این طرح ما را یاری کنند، این طرح بزودی در ساحل بندر عباس اجرا خواهد شد.

وی در پایان ابراز کرد: امیدواریم که پاکیزه نگه داشتن دریا و ساحل به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود و این‌گونه نباشد که ساحل و دریا که تداعی کننده آرامش در محیط شهری هستند به محلی برای آلودگی شهری تبدیل شوند.

 

 

 

ایسنا/

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *