چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

دو باشگاه معتبر فوتبال متهم به آزار جنسی و اجبار کودکان به تن‌فروشی +عکس

بنابر گزارش یک سازمان غیردولتی، از بازیکنان تیم جوانان باشگاه‌های «اتلتیکو ایندپندینته» و «ریور پلاته» سوءاستفاده جنسی شده است.

بازخبر / به نقل از یورونیوز، یک سازمان غیردولتی در آرژانتین دو باشگاه ورزشی این کشور را به آزار جنسی کودکان و تن‌فروشی کودکان متهم کرده است.

این سازمان می گوید که از بازیکنان تیم جوانان باشگاه‌های «اتلتیکو ایندپندینته» و «ریور پلاته» سوءاستفاده جنسی شده است.

این دو باشگاه از موفق‌ترین و پرآوازه‌ترین تیم‌های آمریکای جنوبی هستند. «ریور پلاته» تاکنون ۳۶ عنوان داخلی کسب کرده و «ایندپندینته» نیز در رقابت‌های لیگ آمریکای جنوبی و «جام لیبرتادورس» عناوین بسیاری کسب کرده است.

به گفته این سازمان در تیم جوانان باشگاه ریور پلاته در سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۱ موارد متعدد سوءاستفاده جنسی از کودکان صورت گرفته و تاکنون دو تن از بازیکنان تیم «ایندپندینته» نیز اعلام کرده‌اند که قربانی آزار و اذیت جنسی در این باشگاه شدند.

یکی از این بازیکنان جوان باشگاه «ایندپندینته» گفته است که مورد آزار جنسی قرار گرفته و در ازای ارتباط جنسی، به او پول پرداخت می‌شده است.

به گفته دادستانی آرژانتین دست کم هفت کودک زیر سن قانونی در ازای پول با مردان در این باشگاه‌ها رابطه جنسی داشتند و احتمالا ۱۰ کودک دیگر نیز در این پرونده قربانی آزار و اذیت جنسی شده‌اند.

ماریا سولداد، دادستان این پرونده گفته است که به تعداد زیادی از این کودکان برای ورود به این حلقه تن‌فروشی در ازای پول پیشنهاد شده و در مواردی تلاش سوءاستفاده‌گران موفقیت‌آمیز بوده است.

فدراسیون فوتبال آرژانتین نیز اعلام کرد که بر مدارس شبانه روزی فوتبال نظارت بیشتری اعمال می‌شود. در این کشور مدارس فوتبال بسیاری وجود دارد و هزاران کودک از خانواده‌های کم درآمد به دور از شهر و خانه خود در مدارس شبانه‌روزی و پانسیون‌ها زندگی و تحصیل می‌کنند.

این تنها پرونده آزار جنسی گسترده در جامعه آرژانتین نبوده و چندی قبل نیز این کشور درگیر موضوعی مشابه در یکی از مدارس مشهور بود.پ

طبق شکایت عده ای مشخص شد در سال ۱۹۸۰ دانش آموزان مدرسه معروف «کاردینال نیومن» در بوئنوس آیرس، پایتخت آرژانتین توسط برخی کشیشان مورد تعرض جنسی قرار گرفته اند.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *