ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
عضو ارشد دموکرات:

خروج از برجام، آمریکا را منزوی می‌کند

عضو ارشد دموکرات در کمیته روابط خارجی مجلس سنا بامداد دوشنبه درباره اقدام رئیس‌جمهور کشورش برای خروج از توافق هسته‌ای با ایران هشدار داد.

بازخبر /  «بن کاردین»، عضو ارشد دموکرات در کمیته روابط خارجی مجلس سنا بامداد یکشنبه تصریح کرد که خروج از برجام کشورش را منزوی می‌کند.

وی در مصاحبه با شبکه سی‌بی‌اس گفت: «هم من و هم سناتور [باب] کورکر موافقیم که خارج کردن آمریکا از توافق هسته‌ای ایران اشتباه خواهد بود. اگر ایالات متحده توافق را نقض کند، ما آمریکا را از جامعه بین المللی منزوی کرده‌ایم نه ایران را.»

کاردین اضافه کرد: «بنا به تمامی نشانه‌ها، ایران توافق را نقض نکرده است. بله، من از ابتدا با این توافق موافق نبودم، اما برجام، یک توافق است. ایران به آن پایبند بوده است و خروج از آن ایالات متحده را به حاشیه می‌راند.»

به گزارش فارس، «برنامه جامع اقدام مشترک» (برجام) در تیرماه سال ۱۳۹۴ بین ایران و ۵ عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل (امریکا، فرانسه، بریتانیا، روسیه و چین) مورد توافق قرار گرفت.

دولت آمریکا به عنوان یکی از اعضای ۱+۵ از زمان اجرایی شدن «برجام» با به کارگیری سیاست‌های مخربتلاش کرده از متبلور شدن مزایای این توافق برای ایران جلوگیری کند.

کارشکنی‌های آمریکا در اجرای برجام از زمان ورود ترامپ به کاخ سفید شدت گرفته است. او در اقدامی که نقض صریح بندهای توافق هسته‌ای با ایران محسوب می‌شود، تهدید کرده کشورش را از توافق خارج خواهد کرد و یا درباره تجارت با ایران به کشورهای اروپایی هشدار داده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *