اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

«به وقت شام» و «لاتاری» ۶ میلیاردی شدند

هفته سوم از نمایش فیلم‌های اکران نوروزی شاهد رونق خوبی در سالن‌های سینما بودیم و فیلم‌ها با اقبال بهتری از سوی مخاطب مواجه شد.

بازخبر / فیلم‌های سینمایی در هفته سوم اکران نوروزی با اقبال بهتری مواجه شدند و فروش بهتری را در گیشه برای خود رقم زدند اما همچنان فیلم «فراری» در قعر جدول قرار دارد.

حبیب اسماعیلی مدیر عامل دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش فیلم «خرگیوش» گفت: فیلم هم اینک به فروش ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است و در هفته گذشته شاهد رشد بهتری در فروش فیلم بودیم به خصوص در روز چهارشنبه فروش خوبی داشتیم.

به نوشته شریان، علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش «به وقت شام» گفت: فیلم خوشبختانه مورد اقبال مخاطب قرار گرفته و همین امر موجب شده شاهد رونق خوبی در سالن‌های این فیلم باشیم. فیلم هم اینک به فروش ۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان در تهران و شهرستان رسیده است.

احمد مختاری مدیر دفتر پخش هدایت فیلم درباره فروش فیلم «فراری» گفت: از شب گذشته تیزر جدیدی از رسانه ملی برای فیلم پخش شده است و امیدواریم شاهد رونق فیلم باشیم. در تهران ۱۴ سالن سینما در اختیار داریم و در شهرستان سعی می‌کنیم تعداد سالن‌های بیشتری در اختیار بگیریم. هم اینک فروش فیلم به رقم ۳۱۰ میلیون تومان رسیده است.

فیاض هوشیار پارسیان مدیر پخش دفتر سیمای مهر درباره فروش «لاتاری» گفت: فیلم با اقبال مواجه شد. شب گذشته در سینما سپهر ساری ۲۶۰۰ نفر فیلم را به تماشا نشستند که آخرین رکورد این سینما مربوط به فیلم «گشت ۲» بود که ۱۸۰۰ نفر به تماشای فیلم نشسته بودند. هم اینک فیلم به فروش ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسیده است.

همایون امکانیان مدیر دفتر پخش نیکان فیلم درباره فروش فیلم «مصادره» گفت: فیلم با اقبال مخاطبان مواجه است و در اکران‌های مردمی و روزهای عادی با استقبال تماشاگران مواجه شد. فیلم هم‌اینک به فروش ۸ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان رسیده است.

سعید خانی تهیه‌کننده فیلم «لونه زنبور» درباره فروش فیلم گفت: شاهد فروش رو به رشدی در هفته گذشته در سالن سینماها برای این فیلم بودیم و این روند ادامه خواهد داشت. فیلم هم اینک به فروش ۴ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان در تهران و شهرستان رسید.

غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی حوزه هنری درباره فروش فیلم «فیلشاه» گفت: اقبال مخاطبان خوب بود و شاهد استقبال خانواده‌ها از فیلم بودیم فروش فیلم به ۱ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان رسید و هم‌اینک ۷۰ سالن در تهران و شهرستان در اختیار دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *