اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

واکنش وزیر ارتباطات به مشکل پیام‌رسان داخلی

جای دوستان سروش بودم همین امروز به کسی که این اشکال را گزارش کرده جایزه می‌دادم و مسابقه‌ای می‌گذاشتم تا سایر اشکالات را هم گزارش کنند.

بازخبر /  وزیر ارتباطات در خصوص گزارش اشکال پیام‌رسان سروش در کانال تلگرامی خود نوشت: با سلام در خصوص ایراد امنیتی گزارش شده در سروش؛ یکی از مراحل رشد هر سامانه ارائه محصول و ارزیابی است.

وی افزود: جای دوستان سروش بودم همین امروز به کسی که این اشکال را گزارش کرده جایزه می‌دادم و مسابقه‌ای می‌گذاشتم تا سایر اشکالات را هم گزارش کنند. به نوشته ایلنا، دکتر جهرمی ادامه داد: البته این ایراد را جوانی شهرستانی هفته پیش برای بنده فرستاده بود که به مدیران سروش اطلاع دادم،‌ پاسخ دادند این مشکل در نسخه‌های اول تلگرام هم بوده و اساسا نیاز به تغییر یک سری ساختارهاست که در حال انجام است و تا هفته آتی برطرف می‌شود.

وزیر ارتباطات نوشت: از عذرخواهی هم البته کسی کوچک نمی‌شود و به ذهن هم خوب خواهد آمد. شاید بهتر باشد که شرایط حفظ اطلاعات مشترکین توسط پیام رسان‌ها و سرویس‌های داخلی شفاف اعلام شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *