ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

تیراندازی در ساختمان مرکزی یوتیوب در کالیفرنیا

رسانه های آمریکایی از تیراندازی در ساختمان مرکزی سایت یوتیوب در کالیفرنیا خبر داده‌اند.

بازخبر /  خبرنگار صدای آمریکا در توئیتر از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر وقوع تیراندازی در نزدیکی ساختمان مرکزی یوتیوب در کالیفرنیا خبر داد. خبرها حاکی از حضور نیروهای پلیس و اعزام خودروهای امدادی به محل حادثه است و پلیس از مردم خواسته است تا از صحنه حادثه دور شوند.

پلیس «سان برونو» در ایالت کالیفرنیا اعلام کرده گزارشی از تیراندازی در خیابان «چری»، محل ساختمان مرکزی یوتیوب، دریافت کرده است و از مردم این محله خواسته در خانه های خود بمانند.

به گزارش العالم، برخی رسانه های محلی می گویند که عامل تیراندازی در مقر یوتیوب احتمالا یک زن سفید پوست است.

تاکنون ۹ نفر در این تیراندازی مجروح شده‌اند.

پلیس از حضور یک زن مسلح در نزدیکی ساختمان یوتیوب خبر داده و گفته ممکن است این زن در ساختمان یوتیوب کارمند بوده باشد. وی افزود: مکان اختفای این زن اکنون در محاصره پلیس قرار دارد.

فرانس پرس دقایقی پیش اعلام کرد، زن عامل تیراندازی در نزدیکی ساختمان یوتیوب در سان فرانسیسکو کشته شده است، ولی معلوم نیست این حادثه در اثر تیراندازی نیروهای پلیس اتفاق افتاده است یا عملیات انتحاری.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *