توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس:

صنایع غرب بندرعباس به تناسب ایجاد آلایندگی در فضای سبز شهری مشارکت کنند

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس، با تاکید بر اهمیت افزایش سرانه فضای سبز شهر بندرعباس گفت: صنایع فعال غرب بندرعباس بایستی به تناسب ایجاد آلایندگی در فضای سبز شهری نیز مشارکت کنند.

بازخبر / مجید عسکری زاده  در بندرعباس، با انتقاد از عدم آمایش سرزمینی و جانمایی نامناسب در استقرار صنایع شهر بندرعباس، اظهار داشت: تنها منفعتی که شهروندان بندرعباس از استقرار صنایع آلاینده در غرب این شهر می‌برند ورود آلایندگی و ایجاد مشکلات تنفسی است.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت توجه به آمایش سرزمینی و جانمایی صحیح در استقرار صنایع بزرگ و کنترل آلاینده در مناطق مختلف، افزود: دستگاه‌ها و ادارات مختلف بایستی توجه ویژه‌ای به مسوولیت‌های اجتماعی خود در کنار مسوولیت‌های قانونی داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در ادامه با بیان اینکه، تمام نیروهای شاغل در صنایع بندرعباس از فضای سبز و عمده خدمات شهری مناطق سه‌گانه بهره‌مند می‌شوند تصریح کرد: در شورای اسلامی شهر بندرعباس به دنبال راهکاری قانونی و عملی برای ایجاد تعامل با دستگاه‌ها و صنایع فعال در شهر برای عمل به مسوولیت‌های اجتماعی آنان نسبت به بندرعباس هستیم.

عسکری‌زاده ادامه داد: البته برخی صنایع نظیر شرکت پالایش نفت بندرعباس با احساس وظیفه در این حوزه ورود کرده و بخشی از فضای سبز شهر بندرعباس را متقبل شده است.

وی با اشاره به پیش‌بینی تخصیص اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد تومان برای نگهداری و توسعه فضای سبز شهری بندرعباس در بودجه سال آینده بیان داشت: با توجه به گستردگی شهر و بالابودن هزینه نگهداری فضای سبز در بندرعباس اعتبار پیشنهادی کافی نیست و باید با ترغیب صنایع و دستگاه‌ها به انجام مسوولیت‌های اجتماعی برنامه توسعه فضای سبز شهر  بندرعباس را مدیریت کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بندرعباس در ادامه تاکید کرد: طبق برنامه‌های ارائه شده از سوی شهرداری مقرر شد تا فضای سبز  را در قالب پارک‌های بزرگ درون محلات برده و مردم نیز در این زمینه با شهرداری مشارکت خواهند داشت.

 

 

فارس/

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *