اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
نقوی‌حسینی:

وضع تحریم جدید علیه ایران ناقض برجام است/ اگر آمریکایی‌ها در برجام نمانند تعهدی برای ایران باقی نمی‌ماند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وضع تحریم‌های جدید علیه ایران برای حفظ آمریکا در برجام هیچ نفعی برای ما نداشته و خسارت جدیدی است که باعث نقض برجام می‌شود.

بازخبر / استان تهران به نقل از دفتر نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس، سید حسین نقوی‌حسینی با اشاره به تصمیم سه کشور اروپایی مبنی بر اعمال تحریم علیه ایران برای نگاه‌داشتن آمریکا در برجام اظهار کرد: اینکه اروپایی‌ها تلاش می‌کنند آمریکا در برجام بماند اقدام مثبتی است اما باید دید با چه هدفی این کار صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: موضع جمهوری اسلامی در زمینه برجام کاملاً شفاف است از این رو اگر آمریکایی‌ها در برجام نمانند دیگر تعهدی برای ما در برجام باقی نمی‌ماند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و  سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: تاکنون نیز آمریکایی‌ها بارها نقض برجام کرده و آن را دور زده‌اند در حالی که جمهوری اسلامی بر اساس تمامی گزارش‌ها به برجام پایبند بوده است.

وی ادامه داد: وضع تحریم‌های جدید علیه ایران صرفاً برای ترغیب آمریکا برای باقی ماندن در برجام هیچ سود و نفعی برای ما ندارد و خسارت‌های بیشتری به ما وارد می‌شود از این رو این روش نمی‌تواند مثمر ثمر باشد.

نقوی‌حسینی در پایان متذکر شد: هدف برجام حذف تحریم‌ها علیه ایران بود و اینکه مجدد ما را تحریم کنند که برجام حفظ شود، خود نقض برجام است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *