ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

فروش ۵۰۰ هزار دلاری «فیلشاه» در ۳ کشور عربی

حامد جعفری گفت: انیمیشن «فیلشاه» در ۳ کشور عربی به نمایش درآمد و در لبنان دومین فیلم پر فروش کشور با ۵۰۰ هزار دلار شد.

 بازخبر / مراسم افتتاحیه فیلم انیمیشن «فیلشاه» باحضور عوامل سازنده فیلم و ابوالحسن فیروز آبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی، محمدحسین صفار هرندی، علی احمدی، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در پردیس سینمایی آزادی برگزار شد.

چهره اصلی در این مراسم کودکانی هستند که همراه خانواده به سالن سینما آمده‌اند . این مراسم با تاخیر آغاز شد.

مژده لواسانی اجرای مراسم را عهده‌دار است و عوامل سازنده فیلم پذیرای حضور مدعوین هستند.

حامد جعفری تهیه کننده فیلم در مراسم افتتاحیه گفت: فیلمی که می بینیم زحمات تعداد زیادی از دوستان است . گروه هنر پویا سالهای پیش کار خود را شروع کرد با شعار تولید محتوای سالم که شاهزاده روم را ساختیم با مخاطب بیش از یک میلیون و نیم نفر مخاطب . فیلشاه را با گستردگی بیشتر ساختیم و تلاش کردیم یک گام به جلو برداریم .

وی ادامه داد: فیلم در لبنان به نمایش درآمده و دومین فیلم پرفروش این کشور هست که به فروش ۵۰۰ هزار دلار دست یافته است. فیلم در اردن و عراق نیز به نمایش در آمد. امیدوارم مخاطبان فیلم مبلغین آن باشند .

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم اظهار داشت: من هم مثل شما آمدم که فیلم را با خانواده‌ام ببینم و از کار ارزشمند دوستان با توجه به کارقبلی گروه پویا لذت ببرم.

وی ادامه داد: شبکه ملی اطلاعات بخش اعظمش محتواست. اگر به جوان‌ها توجه کنیم شاهد رشد محتوا که از اهمیت خاصی برخوردار است، خواهیم بود؛ افرادی که باید محتوا تولید کنند اهمیت زیادی دارند، این کار در تراز جهانی می‌تواند قرار بگیرد، امیدوارم شاهد هرچه بیشتر تولید محتوای مناسب باشیم.

افکار

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *