آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
معاون سیاسی تیپ سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

سفرهای اروپایی‌ها به ایران با چه هدفی انجام می‌شود

سوالی که به ذهن می‌رسد این است که ورود هیات‌های اروپایی به ایران با چه اهدافی است.

بازخبر / حسن غلامی در بندرعباس گفت: از زمان روی کارآمدن دور دوم دولت دکتر روحانی یکی از افتخارات دولت ایشان باز کردن پای هیات‌های اروپایی به ایران بدون در نظر گرفتن ملاحظات سیاسی و خوشحالی طیف دولت، از این پدیده است.

وی افزود: درصورتی‌که از نظر عرف دیپلماتیک زمانی ارتباط و مذاکره بین دو کشور نتیجه بخش خواهد بود که نفع آن به دو کشور و چند کشورمرتبط  در مذاکره باشد.
معاون سیاسی تیپ سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ادامه داد: ورود هیات اروپایی به ریاست موگرینی رئیس مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که دستاورد سفر آنها سلفی انداختن نمایندگان مجلس کشور ما بود که نوعی رسوایی و ذلت برای کشوربه بار آورد.

معاون سیاسی تیپ تشریح نمود: سفر دیگر هیات اروپایی وزیر خارجه انگلیسی جانسون به ایران بود که به دنبال آزادسازی جاسوس، نازنین زاغری و دیگر افراد دو تابعیتی برانداز علیه کشور بودند و هدف دیگر آنها مخالفت با موشک‌های بالستیک و جلوگیری از نفوذ منطقه‌ای بوده است.

غلامی در پایان اظهارکرد: سفرهیات اروپایی فرانسه نیز در راستای کنترل سیستم موشکی، دفاعی و جلوگیری از نفوذ منطقه‌ای بوده و هیچ نفعی تاکنون عاید کشور مان شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *