چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب
معاون سیاسی تیپ سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

سفرهای اروپایی‌ها به ایران با چه هدفی انجام می‌شود

سوالی که به ذهن می‌رسد این است که ورود هیات‌های اروپایی به ایران با چه اهدافی است.

بازخبر / حسن غلامی در بندرعباس گفت: از زمان روی کارآمدن دور دوم دولت دکتر روحانی یکی از افتخارات دولت ایشان باز کردن پای هیات‌های اروپایی به ایران بدون در نظر گرفتن ملاحظات سیاسی و خوشحالی طیف دولت، از این پدیده است.

وی افزود: درصورتی‌که از نظر عرف دیپلماتیک زمانی ارتباط و مذاکره بین دو کشور نتیجه بخش خواهد بود که نفع آن به دو کشور و چند کشورمرتبط  در مذاکره باشد.
معاون سیاسی تیپ سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ادامه داد: ورود هیات اروپایی به ریاست موگرینی رئیس مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که دستاورد سفر آنها سلفی انداختن نمایندگان مجلس کشور ما بود که نوعی رسوایی و ذلت برای کشوربه بار آورد.

معاون سیاسی تیپ تشریح نمود: سفر دیگر هیات اروپایی وزیر خارجه انگلیسی جانسون به ایران بود که به دنبال آزادسازی جاسوس، نازنین زاغری و دیگر افراد دو تابعیتی برانداز علیه کشور بودند و هدف دیگر آنها مخالفت با موشک‌های بالستیک و جلوگیری از نفوذ منطقه‌ای بوده است.

غلامی در پایان اظهارکرد: سفرهیات اروپایی فرانسه نیز در راستای کنترل سیستم موشکی، دفاعی و جلوگیری از نفوذ منطقه‌ای بوده و هیچ نفعی تاکنون عاید کشور مان شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *