اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

کنترل جاده ها با بیش از ۱۰۰ دوربین

سرهنگ علی اسفندانی فرمانده پلیس راه استان هرمزگان در خصوص نزدیک شدن به ایام نوروز و ورود مسافران و گردشگران به استان هرمزگان به خبرنگار پایگاه خبری بازخبر گفت : با توجه به اینکه در روزهای آتی با ازدیاد ورود مسافران در هرمزگان مواجه هستیم، تیم های نوروزی کنترل محسوس و نا محسوس با بیش […]

سرهنگ علی اسفندانی فرمانده پلیس راه استان هرمزگان در خصوص نزدیک شدن به ایام نوروز و ورود مسافران و گردشگران به استان هرمزگان به خبرنگار پایگاه خبری بازخبر گفت : با توجه به اینکه در روزهای آتی با ازدیاد ورود مسافران در هرمزگان مواجه هستیم، تیم های نوروزی کنترل محسوس و نا محسوس با بیش از یکصد دوربین
از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین تمامی جاده های استان را رصد خواهند کرد و با رانندگان متخلفی که موجب خطرآفرینی و تصادفات جاده ای می شوند،  برخورد قانونی خواهد شد.

وی با توجه به کاهش تصادفات و جانباختگان جاده ای در چهار سال اخیر بیان کرد : متاسفانه در سال گذشته ۳۵ نفر جان باخته را در نوروز شاهد بودیم لذا امیدواریم با رعایت قوانین رانندگی از سوی رانندگان در نوروز پیش رو شاهد تصادف و جانباختن مسافران نباشیم.

سرهنگ اسفندانی افزود : عدم توجه به جلو،  خواب آلودگی ، خوردن و آشامیدن در هنگام رانندگی، سرعت بالا ، عدم رعایت حق تقدم از اصلی ترین عوامل تصادفات می باشد.

فرمانده پلیس راه هرمزگان در خصوص شترهای سرگردان در جاده ها بیان کرد : خوشبختانه در دوسال گذشته جلسات زیادی در خصوص ساماندهی شترها داشتیم ، لذا از طریق جهاد کشاورزی به تمامی مالکان این حیوانات اعلام کرده ایم که مراقب شترهایشان باشند، همچنین شتر های سرگردان در جاده ها مصادره خواهند شد.
وی حفر کانال و خاکریز کنار جاده را از راهکارهای قابل اجرا در خصوص جلو گیری از ورود شترها دانست ، سرهنگ اسفندانی خاطرنشان کرد : شترهای رها شده در جاده ها سریعا” مصادره خواهند شد و لازم به ذکر است  بعد از مصادره هیچ گونه جای برگشتی نیست.

فرمانده پلیس راه استان هرمزگان تصریح کرد : از ۲۵ اسفند ماه، اخطارهای ماموران راهنمایی و رانندگی به رانندگان متخلف جدی تر و شدید تر خواهد شد و این امر صرفا” به جهت ایمنی بیشتر خود مسافران است.

سرهنگ علی اسفندانی در پایان خاطرنشان کرد : وجود پلیس بین راه موجب دلگرمی مسافران است و مسافران در جاده با دیدن پلیس احساس امنیت بیشتری خواهند کرد ، ضمن آنکه عدم تخلفات رانندگان  موجب رضایت پلیس خواهد بود.

 

 

 

بابک پارسا/

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *