آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه:

روحانیت تا رفع کامل مشکلات در کنار زلزله‌زدگان کرمانشاه است

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به نقش اثرگذار روحانیت در مساجد کشور و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: روحانیت تا رفع کامل مشکلات در کنار زلزله‌زدگان کرمانشاه است.

بازخبر / از کرمانشاه به نقل از دفتر نمایندگی امور اهل‌سنت در استان کرمانشاه، حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری در همایش منطقه‌ای ائمه جمعه استان‌های غربی کشور (کرمانشاه، همدان، لرستان و کردستان) که با هدف بررسی آخرین وضعیت زلزله‌زدگان استان کرمانشاه و امدادرسانی به ساکنان این مناطق در شهرستان زلزله‌زده سرپل‌ذهاب برگزار شد، اظهار داشت: شرایط تمام مناطق زلزله‌زده را باید مورد بررسی قرار داد و وضعیت مردم این مناطق باید به‌صورت جدی مورد توجه قرار داشته باشد.

وی حضور ائمه جمعه استان‌های غربی کشور در مناطق زلزله‌زده و در آستانه فرا رسیدن ایام سال نو را نشان‌دهنده اهمیت توجه به شرایط و درخواست‌های زلزله‌زدگان دانست و متذکر شد: با وجود گذشت چند ماه از وقوع زلزله ۷٫۳ ریشتری در مناطق غربی استان کرمانشاه، به‌نظر می‌رسد میزان توجه به این مناطق باید افزایش یابد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: خدمت و کمک به مردم در رویه اولیا و انبیای الهی وجود داشته است و همواره بزرگان بر این رفتار تاکید داشته‌اند.

حاج‌علی‌اکبری ورود به فاز اجتماعی را از اولویت‌های کاری پیش‌رو عنوان کرد و با مناسب دانستن رویکرد فرهنگی و سیاسی کشور، عنوان کرد: ائمه جمعه همواره در فضای خدمت به مردم قدم برداشته‌اند و این موضوع باید تقویت شود تا تبلیغات منفی عده‌ای که می‌خواهند چهره روحانیت را خشن نشان بدهند، برای همگان آشکار شود.

وی به نقش ارزشمند و اثرگذار روحانیت در مساجد نقاط مختلف کشور و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه اشاره کرد و متذکر شد: اقدام امام جمعه سرپل‌ذهاب که همچون سایر مردم زلزله‌زده در چادر ماند، بسیار ارزشمند است که با تمام توان در بین مردم برای رفع مشکلات حضور داشته است و تمام روحانیان سراسر کشور نیز تا رفع کامل مشکلات زلزله‌زدگان استان کرمانشاه با تمام وجود هر اقدامی که لازم باشد را انجام می‌دهند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *