ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
نگاهی به وضعیت سالن‌های سینما با افزایش سرگروه

گیشه‌ فیلم‌ها در دست مدیران سینما

با اکران همزمان ۷ فیلم در سرگروه‌های سینمایی بار دیگر مدیریت سالن‌داران سینما بر گیشه فیلم‌ها نمود بیشتری خواهد داشت و تعیین کننده گیشه فیلم‌هاست.

بازخبر /  براساس نظام نامه جدید اکران نوروزی با ۷  سرگروه سینمایی آغاز می‌شود و فیلم‌های سینمایی از فردا (۲۳ اسفندماه) اکران خود را آغاز می‌کنند

تعداد سالن‌های سینمای فعال با اضافه شدن پردیس سینمایی شهرک و پردیس باغ کتاب به ناوگان سینماهای تهران هم اینک حدود ۱۳۰ سالن است که با یک حساب سرانگشتی ۱۹ سالن به هر سرگروه سینمایی اختصاص می‌یابد.

میانگین هر فیلم ۱۹ سالن خواهند داشت. ما تنها پردیس‌هایی مانند باغ کتاب، کورش و مگامال را در تهران داریم که بیش از ۷ سالن دارند و پردیس‌های دیگر باید به صورت چرخشی فیلم‌ها را به نمایش درآورند.

پردیس‌های سینمایی به دلیل امکانات و تجهیزات مناسبی که در اختیار دارند و اقبال مخاطب به این پردیس‌ها خود را موظف می‌دانند که به همه فیلم‌ها سرویس مناسب ارائه دهند زیرا تهیه‌کنندگان آثار توقع دارند که فیلمشان در پردیس‌ها به نمایش درآید و همین امر باعث می‌شود مدیریت سینما اختیاراتش در نمایش فیلم‌ها دو چندان شود .

البته اگر افزایش سرگروه‌ها در مقطع نوروز اتفاق نمی‌افتاد شاید این حجم فیلم جدید و توقع تهیه‌کنندگان برای اکران فیلم ها در پردیس‌ها یا سینماهای چند سالنه اینقدر نمود نداشت و مدیریت اکران به دست سالن‌داران نمی‌افتاد اما اکران همزمان فیلم‌ها در اکران نوروزی باعث می‌شود بیش از پیش مدیریت اکران فیلم‌ها به دست سالن‌داران سینما باشد .

و مدیریت سینما بر گیشه فیلم‌های نوروزی موثر است  با این اوصاف توازنی برای اکران فیلم‌ها ایجاد نمی‌شود و به نفع همه فیلم ها نیست و بار دیگر مدیر سینما تعیین کننده گیشه فیلم‌‌ها است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *