آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
/لیگ برتر فوتسال کشور/

الوند قزوین یک-آذرخش بندرعباس ۲

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس موفق شد به نخستین پیروزی خود در این فصل از مسابقات لیگ برتر کشور دست یابد.

بازخبر، در دو دیدار معوقه لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که عصر گذشته(۴ شهریور) برگزار سد، تیم‌های آذرخش بندرعباس و شهرداری ساوه مقابل حریفان به برتری دست یافتند.

در قزوین تیم آذرخش در دیداری نزدیک موفق شد میزبان خود را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. طرح و توسعه در نخستین دیدار خانگی خود نتوانست به امتیاز دست یابد تا مشخص شود کار سختی در ادامه لیگ خواهد داشت. آذرخش نیز با پیروزی امروز کمی به وضعیت خود در جدول رده‌بندی سروسامان داد و به رده نهم صعود کرد.

دو تیم بدون برد الوند و آذرخش در الوند قزوین به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست بااحتیاط کامل آغاز و پیگیری شد و موقعیت‌هایی که از حوصله تیم‌ها حاصل می‌شد به گل تبدیل نشد تا این نیمه توپی از خط دروازه دو تیم عبور نکند. در نیمه دوم بازهم تیم‌ها شیوه نیمه اول را در پیش گرفتند و بازی بدون گل پیش می‌رفت تا سه دقیقه ماند هبه اتمام که آذرخشی‌ها به گل رسیدند و بازی یک‌بر صفر شد. لحظاتی بعد آذرخشی‌ها روی فرصت‌طلبی به گل دوم رسیدند و فشار نهایی الوند یکی از دو گل را جبران کرد تا بازی با نتیجه دو بر یک به اتمام برسد و تیم آذرخش با این سه امتیاز به رده نهم جدول رده‌بندی صعود کردند.

در این دیدار مصطفی ظریفیان (الوند قزوین) امین نصرالله زاده، سینا احمدیان پور (آذرخش بندرعباس) موفق به گلزنی شدند.

در ساوه شاگردان محسن حسن‌زاده دست‌به‌کار بزرگی زدند و دانشگاه آزاد را با ۵ گل شکست دادند تا حسین شمس در دانشگاه آزاد همچنان بدون پیروزی باقی بماند. شهرداری با این برد به رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کرد

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *