اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

مراسم رژه خودرویی طرح نوروزی استان هرمزگان

مراسم رژه خودرویی طرح نوروزی استان هرمزگان با حضور دکتر همتی استاندار استان هرمزگان، سردار ملکی فرماندهی نیروی انتظامی استان ، فرماندار بندرعباس، معاونین استاندار و دیگر مدیران استان ، در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان هرمزگان برگزار شد. هدف از اجرای این رژه مشترک، نشان دادن تجهیزات و نیروی عملیاتی و اجرایی استان از جمله ؛ نیروی انتظامی راهداری، هلال احمر و دیگر دستگاه های اجرایی در ایام نوروز می‌باشد.

بازخبر / استاندار هرمزگان در مراسم رژه نوروزی نیروی انتظامی ضمن عرض خداقوت به تمامی پرسنل نیروی انتظامی و دستگاه های اجرایی بیان کرد : امروز در شرایطی هستیم که اقتدار ایران در منطقه در شرایطی مطلوب و منحصر به فرد است و این مهم موجب ناراحتی دشمنان این سرزمین گشته است.

استاندار هرمزگان گفت : جا دارد بنده هم از طرف اعضاء شورای تامین از تلاش، کوشش و هوشمندی نیروی انتظامی تشکر به عمل آورم

وی افزود : در دی ماه سال جاری که دشمنان با خیالی خام دست به اقدامات خرابکارانه زدند باید عنوان کنم که مردم استان هرمرگان مانند همیشه همسو با ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران پا به عرصه میدان نهادند و البته تلاشهای مقتدرانه نیروی انتظامی نیز جای تقدیر و تشکر دارد.

دکتر همتی : خاطرنشان کرد : کاهش انواع جرائم و تصادفات در استان هرمزگان نشانگر تلاش شبانه روزی فرماندهی و تمامی پرسنل ولایتمدار و سخت کوش نیروی انتظامی می باشد که که این مهم بسیار جای تشکر دارد وی ادامه داد ؛ در ایام تعطیل که اکثر مردم در مسافرت و گردش به سر میبرند پرسنل خدوم نیروی انتظامی بصورت شبانه روزی با رصد تمامی نقاط شهر، حافظ مال و جان مردم هستند. و این مسئله نشان از وفاداری و ایمان شما مردان بزرگ دارد لذا برای همه‌شان عزیزان آرزوی سلامتی و سربلندی دارم.

سردار عزیزالله ملکی در مراسم رژه طرح نوروزی بیان کرد :
در حوزه سرقت و قاچاق کال اقدامات خوبی در استان صورت گرفته است ،

فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان ادامه داد : در ارزیابی ۱۳ حوزه توانسته ایم در سال جاری و در چهارمین سال پیاپی مقام عالی را در سطح کشور داشه باشیم و از فرماندهی انتظامی استان هم بابت کسب این عنوانهای مهم نیز از سوی مقامات تقدیر شد و این مهم بدست نمیامد مگر با اقدار و ایمان تمامی پرسنل خدوم نیروی انتظامی.

سردار عزیزالله ملکی افزود ؛ در کشفیات قاچاق کالا نیز ۹۰۳ میلیارد تومان کشفیات داشته ایم و باید عنوان کنم این کشفیات هم از مبادی رسمی و هم غیر رسمی بوده است وی ادامه داد : خوشبختانه
کاهش ۶% تصادفات را طی سال جاری در استان شاهد بودیم که این موضوع علاوه بر همکاری و آگاهی بالای رانندگان تلاش پرسنل نیروی انتظامی را هم در بر داشته است.
فرماندهی نیروی انتظامی فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال ۶۰۰۰ نفر در سراسر استان جهت حفظ آرامش شهر و امنیت مردم عزیز آماده باش خواهند بود ، همچنین
بیش از ۸۵۰۰ نفر پرسنل نیروی انتظامی در ایام نوروزی بصورت آماده باش خواهند بود که بصورت ۴۰۰ واحد گشت محسوس و غیر محسوس و گشت موتوری و پیاده در سطح استان جهت پیشگیری از وقوع جرم مشغول به خدمت خواهند بود.

سردار ملکی فرماندهی نیروی انتظامی استان هرمزگان در خصوص حمایتهای دکتر همتی از نیروی انتظامی در استان بیان کرد : از تمامی پشتیبانی های استاندار  کمال تشکر را دارم و باید عنوان کرد از زمان ورود دکتر همتی به استان هرمزگان اتفاقات خوبی در نیروی انتظامی صورت گرفت است.

شایان ذکر است که همه ساله استان هرمزگان در ایام نوروز یکی از مهمترین مقصد های گردشگری می باشد و جاذبه های منحصر به فرد این استان گردشگران زیادی را بسوی خود میکشد.

 

بابک پارسا /

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *