ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

سنگ تمام استقلالی‌ها برای گل به خودی!/ از توهین به AFC تا تهدید عبدالرحمان و آتش زدن آرم العین + عکس

به نظر می‌رسد تلاش اعضای استقلال برای پرهیز تماشاگران از رفتارهای غیر حرفه‌ای چندان هم موثر نبوده است.

بازخبر /  استقلال تهران در حالی امروز میزبان العین امارات است که تلاش زیادی شد تا این بازی بدون تنش و حاشیه برگزار شود.

 اماراتی ها همسو با سعودی ها از نبود امنیت در ایران سخن گفته و خواستار برگزاری بازی های خود با نمایندگان ایران در کشور ثالث بودند.

استقلال در امارات بدون مشکل به میدان رفت و حالا در آستانه بازی برگشت تلاش زیادی کرد تا هوادارانش از رفتارهای تنش زا خودداری کنند اما تا ساعاتی قبل از شروع بازی عکس و فیلم های زیادی از رفتارهای عجیب و غیرحرفه ای استقلالی ها منتشر شده است.

آتش زدن بنر منقش به آرم العین و عنوان این مطلب که به جهنم آزادی خوش آمدید و یا تهدید مجازی و حقیقی عمر عبدالرحمان از جمله این اتفاقات است که اسنادش منتشر شده است.

همچنین گروهی از هواداران استقلال با پوشیدن تی شرت هایی که روی آن جمله “شرم بر ای اف سی” درج شده قصد ورود به ورزشگاه را داشتند که از ورودشان جلوگیری شد.

روزنامه هواداری استقلال نیز با استفاده از لفظ “کوتوله‌ها” درباره العینی‌ها به مسائل دامن زده و خشم اماراتی‌ها را برانگیخته است.

نامه

پسندیدم(0)نپسندیدم(4)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *