ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
شایعه در تمرین استقلال

شرط شفر برای تمدید قرارداد

بحث تمدید قرارداد وینفرد شفر به طور جدی مطرح شده و حالا مدیران باشگاه استقلال دنبال آن هستند تا این مربی آلمانی موفق را حفظ کنند.

بازخبر / بحث تمدید قرارداد وینفرد شفر به طور جدی مطرح شده و حالا مدیران باشگاه استقلال دنبال آن هستند تا این مربی آلمانی موفق را حفظ کنند چون شرایط‌شان به هیچ‌عنوان با ایامی که علیرضا منصوریان هدایت آبی‌ها را برعهده داشت، قابل مقایسه نیست.

 البته کاملاً بدیهی است که با توجه به نتایج خوب استقلال، شفر هم مشتریانی پیدا کند و قیمت خودش را افزایش بدهد اما با این وجود، همه داستان این نبوده و موارد دیگری هم در تمدید قرارداد مرد آلمانی مطرح است. مواردی که شایعاتی در مورد آن ظهر دیروز در خلال تمرینات استقلال میان بازیکنان مطرح بود. هر چند هنوز در رابطه با شروط مورد نظر شفر هیچ حرفی به صورت رسمی مطرح نشده است ولی دیروز شنیدیم یکی از شروط سرمربی آلمانی، تمدید قرارداد جیری ساناک و میگوئیل کولی است. سرمربی استقلال می‌خواهد دستیارانش را هم کنار خودش حفظ کند و روی همین اصل اگر بماند، تأکید دارد که باید دستیاران خارجی‌اش نیز کنارش باشند مگر اینکه خودشان بنابر دلایلی نخواهند در تهران بمانند. شفر با مربیان مورد نظرش کاملاً راحت بوده و نمی‌خواهد بدون آنها بحث تمدید قراردادش را جلو ببرد. از سوی دیگر دیروز میان بازیکنان این شایعه هم مطرح بود که شفر تضمین می‌خواهد در صورت تمدید قرارداد به لحاظ مالی، باشگاه شرایطی را فراهم کند تا او بتواند حداقل ۵ مهره جدید جذب کرده و با استفاده از آنها تیمش را برای فصل بعدی لیگ برتر و احتمالاً لیگ قهرمانان آسیا قوی‌تر کند.

شروط فوق (البته اگر واقعاً از سوی شفر مد نظر قرار گرفته شده و اعمال شود) بدون شک شرایطی نیستند که استقلال برای تأمین آنها دچار مشکل شود چون ساناک و میگوئیل همین الان با باشگاه قرارداد دارند و قاعدتاً اگر شفر بماند، مشکلی نیز برای حفظ دستیارانش وجود ندارد. از طرف دیگر وقتی استقلال در تابستان امسال میلیاردها تومان صرف خرید بازیکنانی کرد که بعضی از آنها اصلاً برای تیم کارایی نداشتند، بدیهی است که می‌توان نفرات مورد نظر یک سرمربی موفق را هم جذب کرد. در مجموع به نظر می‌رسد مهمترین دغدغه برای حفظ شفر، فقط و فقط توافق بر سر رقم قرارداد سرمربی موفق آلمانی است و بس چون اگر با شفر به توافق برسند، بقیه امور خود به خود جلو می‌رود.

خبرورزشی

پسندیدم(0)نپسندیدم(2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *