اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

حمایت سنی انگلیسی از شیعه لندنی!/ وهابی ها هم حامی فرزند شیرازی شدند!

در پی جنجال سازی های اخیر جریان شیعه انگلیسی، سنی های انگلیسی هم به میدان آمده و به حمایت از آنها پرداختند.

بازخبر / در حالی که جریان های وهابی همواره با انتشار کلیپ های مربوط به مراسم حامیان صادق شیرازی که با توهین به مقدسات اهل سنت همراه است، به تبلیغ علیه شیعیان می پردازند، در اقدامی عجیب، شبکه کلمه به حمایت از شیعه انگلیسی پرداختند.

شبکه وهابی کلمه در کانال تلگرامی خود مدعی اعتصاب غذای حسین شیرازی در اعتراض به بازداشت خود شد.

در حالی که حتی رسانه‌های وابسته به شیرازی ها هم از عنوان “مرجع تقلید” برای حسین شیرازی استفاده نمی‌کنند، این شبکه وهابی از فرزند صادق شیرازی به عنوان مرجع تقلید شیعیان یاد کرد!

در همین حال، رسانه رسمی سازمان سیا، رادیو فردا نیز ضمن حمایت از فرقه شیرازی، به نوعی از سناریوی غربی ها علیه ایران رونمایی کرد.

این سایت نوشت: «بازداشت حسین شیرازی نه پایان یک پرونده بلکه آغاز یک پرونده است که از تظاهرات در برابر کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلا آغاز شد و با یورش چند ساعته به سفارت ایران در لندن ادامه یافت. اینک رسانه‌هایی که این جریان فکری در دست دارد، اجازه نخواهد داد که صورت مسئله به فراموشی سپرده شود.»

البته اولین رسانه ای که به حمایت از جریان شیرازی اقدام کرد، رسانه رسمی خاندان سلطنتی انگلیس، بی بی سی بود.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *