اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

مردم باید سهم هزینه آب را به سبد خانوار اضافه کنند/ ضرورت جداسازی آب شرب از غیرشرب در فضاهای سبز

عضو شورای شهر بندرعباس طی بازدید اعضای شورای شهر بندرعباس از آبشیرین‌کن بندرعباس گفت: شورای شهر بندرعباس به عنوان نماینده مردم موظف است نسبت به تامین آب به عنوان حیاتی‌ترین عنصر زندگی، حساسیت لازم را داشته باشد.

بازخبر /  از بندرعباس، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، پرویز سالاری با اشاره به اقدامات جدی آبفای هرمزگان در بخش آب، تصریح کرد: با شروع مدیریت جدید مهندس قصمی در آبفا طی یک سال گذشته، شاهد تحولات خوبی در حوزه آب و فاضلاب استان بوده‌ایم.

وی با اشاره به طرح مسائل زیست محیطی آب شیرین‌کن‌ها از سوی برخی فعالان محیط‌زیست، تاکید کرد: بایستی از ظرفیت دریا برای تامین آب مورد نیاز شهرها استفاده کرد.

عضو شورای شهر بندرعباس افزود: همسایگان ما در حاشیه خلیج‌فارس سال‌هاست که از این ظرفیت برای شیرین‌سازی آب دریا و تامین نیاز آبی‌شان استفاده می‌کنند.

سالاری در ادامه بر ضرورت جداسازی آب شرب از غیرشرب تاکید کرد و گفت: در شرایطی که با مشکل کم‌آبی مواجه‌ایم، باید در آبیاری فضاهای سبز شهری، هتل‌ها، اماکن عمومی و صنایع جداسازی آب شرب از غیرشرب صورت گیرد.

وی گفت: برای رفع چالش کم‌آبی علاوه بر آبفا، شهرداری‌ها، صنایع و جهاد کشاورزی باید هم راستا و همدل شوند تا از هدررفت آب جلوگیری شود.

وی همچنین با تاکید براینکه سهم آب در سبد هزینه خانوارها ناچیز است، بیان کرد: مردم باید این هزینه را همانند دیگر هزینه‌ها به سبد خانوار خود اضافه کنند.

سالاری همچنین در پایان از اقدامات فرهنگی آموزشی آبفای استان در سال ۹۶ با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ صرفه‌جویی در بین نسل جدید و خانواده‌ها قدردانی کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *