آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

آش پشت پا برای بدرقه ولیعهد آل سعود/ فرقه شیرازی بی بی سی را تسخیر کرد! +عکس

در حالی که فرقه شیرازی چندین شبکه ماهواره ای دارد و از جریان رسنه ای گسترده ای برخوردار است اما در حمله به سفارت ایران در لندن، باز هم بی بی سی به کمک این جریان منحرف آمد!

بازخبر / تشیع لندنی به رهبری صادق شیرازی، در راستی سیاست قدیمی روباه پیر یعنی “تفرقه بیانداز و حکومت کن” سال هاست با تمرکز بر اختلافات شیعه و سنی و اهانت به مقدسات اهل سنت، سعی کرده تا مانع خاموش شدن آتش اختلافات میان مسلمانان شود.

در جدیدترین اقدام این گروه منحرف، در حالی که ولیعهد آل سعود با سفر به لندن، به دروغ پراکنی و جنجال سازی علیه ایران اقدام کرده بود، اعضای وابسته به جریان شیرازی با حمله به سفارت ایران در لندن و پایین کشیدن پرچمی که خون هزاران ایرانی برای برافراشته ماندن آن به زمین ریخته شده، پرچم خود را بر سر در سفارت نصب کردند.

گرچه قاسم فهد، نماینده رسانه ای صادق شیرازی در لندن در گفتگو با بی بی سی مدعی شد این اقدام کاملا خودجوش بوده است اما پخش زنده و لحظه به لحظه این حمله از شبکه فدک، وابسته به جریان رسانه ای فرقه شیرازی، حکایت از اقدامی برنامه ریزی شده و هماهنگ دارد؛ به خصوص که پلیس لندن نیز صرفا نظاره گر این حمله بود و بعد از پایان حمله اعضای این فرقه، تازه دست به کار شده و برخی از آنها را بازداشت کرد.

ضعف پلیس لندن در مواجهه با این حمله آنقدر مشهود بود که کارشناس بی بی سی، علی علیزاده نیز در صفحه اجتماعی خود به آن پرداخت.

علیزاده با اشاره به شکست انگلیس در ماجرای قطعنامه ضدایرانی، این حمله را آش پشت پا برای بدرقه ولیعهد آل سعود دانست و تاکید کرد که در این سفر خفت بار، انگلیس همه شرفش را حراج کرده است.

البته در میان همچون گذشته رسانه یا فرسی زبان وابسته به غرب به خصوص بی بی سی از همان ابتدا به میدان آمده و با پوشش کامل خبری به حمایت تلویحی از این اقدام غیرقانونی پرداختند.

بی بی سی که در حادثه سفارت عربستان در تهران، همواره از واژه “حمله به سفارت” استفاده می کرد، در بازتاب اقدام غیرقانونی جریان شیرازی از واژه “ورود به سفارت” بهره گرفت تا به این حرکت غیرقانونی نوعی مشروعیت ببخشد.

رسانه خاندان سلطنتی، سپس با برقراری ارتباط با قاسم فهد، تریبون خود را در اختیار جریان شیرازی قرار داد تا هر چه می خواهند علیه ایران سیاه نمایی کنند و با دروغ پردازی، جمهوری اسلامی را مقصر این حادثه جلوه دهند!

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *